die pm kreeg ik dus ook :Z
ja tuurlijk, maar wat kost nou meer, een complete telefoon cel of een verkeersbordje.. ok vandalisme is gewoon niet koel
hier zijn laast nog +- 30 spiegels van autos af gerost en wat hekken in elkaar getrapt omdat de plaastelijke disco afgelopen was om 5 uur snachts
me vader had 2 keer de smeris gebeld, maar NIKS helemaal NIKS mee gebeurd, en als je dan te vroeg vuurwerk afsteekt racen ze je gelijk achterna! :L
EDIT: ga boeven vangen!
Lijk me beetje vergezocht da thier een wout zit maar oke.Zou dat geen wout kunnen zijn?Je moet toch wel echt een mongool zijn als je iemand hierom wilt toevoegen. Daarbij heb je ook nog eens dat correct taalgebruik (aangezien 90% vh forum net als een allochtoon typt ) en dan dat stoere "later" erbij, kan alleen een wout zijn
http://www.bondtegenvloeken.nl/Gasten die dag in dag uit met kanker schelden moeten ze een dagje mee laten lopen bij halt |(
wat kost zon brievenbus dan? laat staan de inhoud van die brievenbus, verzekeringspapieren acceptgiro's etc. etc... of was het geen TNT-brievenbus?
Vuurwerk mag alleen nog worden afgestoken op vaste plekken, die de gemeente aanwijst.[/I]