Ja, dat is ook een Zink 901 alleen heeft een handelaar er zwarte kokers omheen gedaan waardoor ze harder zouden knallen. Ik heb er echter geen verschil in gemerkt.
Ik had 5 verschillende pijlen en vond ze allemaal ongeveer evenhard gaan, geen echt merkbaar verschil.
De pijlen die ik had waren;
Zink 901
Zink 902
Zink 901 met zwarte koker
Zink 901 imitatie oranje dop
Xtrem Blitz Knalrakete
Vind ik wel meevallen.
Zoals ik al vertelde heb ik nou niet echt een merkbaar verschil gehoord tussen de verschillende pijlen.
Me broertje heeft ze alle 5 achterelkaar op film staan, dus zal die binnenkort wel ff uppen.
Zink 901 is een lawinepijl, die je hierboven op de foto's ziet. Zink 902 ook alleen zit hier een boeketje bij.
Dat was vroeger wel zo idd, vanaf dit jaar hebben ze deze alleen niet meer.En een zilverstaart
Ja, dat is ook een Zink 901 alleen heeft een handelaar er zwarte kokers omheen gedaan waardoor ze harder zouden knallen. Ik heb er echter geen verschil in gemerkt.
Ik had 5 verschillende pijlen en vond ze allemaal ongeveer evenhard gaan, geen echt merkbaar verschil.
De pijlen die ik had waren;
Zink 901
Zink 902
Zink 901 met zwarte koker
Zink 901 imitatie oranje dop
Xtrem Blitz Knalrakete
Boeren!!!!!
Lezen is ook een vak, kijk nog is goed naar mijn post die je hebt gequote..Heb zelf nooit zink lawinepijlen gehad, wel die Xtrem Blitz en die vond ik goed hard gaan. Gaat zo'n zinkpijl nog (stukken) harder?
Bestaan er btw ook zink sierpijlen? Of hoe noemen ze zo'n pijlen...grootte was middelmatig en van lichtbruin karton, dus geen foto's ofzo op. Onderkant was van aluminium en die pijlen waren echt GOED vet :W Deze hebben we ooit 1x gehad, daarna nooit meer. Iemand die weet waarover ik het heb?