This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.

Die met die zwarte koker is toch gedaan omdat dat ze het dan wel in de winkel konder verkopen ? zoiets had ik meegekregen..

verder vielen mij die zink 901 in de lucht nogal tegen en nee het waren geen imitatie dingen maar gewoon de echte !

@ vale-46 wat betaalde je daarvoor ? zijn toch die 2,5" ground salutes ?
 
Zink 901 = wat precies?

Er was ook verschil tussen de lawinepijlen had ik begrepen? Vond ze behoorlijk hard knallen hier in het centrum, waren allemaal karton dingen btw.
 
Zink 901 is een lawinepijl, die je hierboven op de foto's ziet. Zink 902 ook alleen zit hier een boeketje bij.

Verder zijn er onderhand zoveel pijlen die nagemaakt worden dat je er wel goed op moet letten dat je een echte te pakken hebt.
 
Vind ik wel meevallen.
Zoals ik al vertelde heb ik nou niet echt een merkbaar verschil gehoord tussen de verschillende pijlen.
Me broertje heeft ze alle 5 achterelkaar op film staan, dus zal die binnenkort wel ff uppen.
 
Vind ik wel meevallen.
Zoals ik al vertelde heb ik nou niet echt een merkbaar verschil gehoord tussen de verschillende pijlen.
Me broertje heeft ze alle 5 achterelkaar op film staan, dus zal die binnenkort wel ff uppen.

Ik kon 10 immitaties van "Xtrem Blitz"- (de Xtreem blitz) dus kopen voor €35,-

zeide ook erbij dat deze niet hard knalde, dus daarom niet gekocht.

Ben toen naar visé gegaan en heb daar echte 901's gehaald.

Volgend jaar eens testen of het idd verschil is.
 

Heb zelf nooit zink lawinepijlen gehad, wel die Xtrem Blitz en die vond ik goed hard gaan. Gaat zo'n zinkpijl nog (stukken) harder?
Bestaan er btw ook zink sierpijlen? Of hoe noemen ze zo'n pijlen...grootte was middelmatig en van lichtbruin karton, dus geen foto's ofzo op. Onderkant was van aluminium en die pijlen waren echt GOED vet :W Deze hebben we ooit 1x gehad, daarna nooit meer. Iemand die weet waarover ik het heb?
 
Lezen is ook een vak, kijk nog is goed naar mijn post die je hebt gequote..

Zink sierpijlen bestaan er ook ja.
905 (906 uit productie) 910 911 912 913 914 915 916 917 918 920 930

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=1RzWSmC7_TQ"]YouTube - Alle Zink lawinepijlen 901 t/m 930[/ame]
 
Btw als je vond dat de Extrem Blitz hard ging dan had je vroeger eens de Originele Extrem Blitz moeten horen, damn die knalde goed!

In dat jaar had ik ook de originele Super blitz, die ging héél erg hoog en leek daardoor zachter te knallen, maar de nagalm was secondes lang in de wijde omtrek te horen
 
Ik heb nog een aantal filmpjes gemaakt van wat mooie blokjes, enkel zijn ze allemaal boven de 100mb (op youtube mag max 100mb) als iemand weet hoe ik die kleiner krijg wil ik ze hier wel even posten, tenzei iemand ze wil hosten ?

hier nog een filmpje van 2shells die ik geschoten heb:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=CaMunu_TB6w"]YouTube - 3'' en 6'' shell hardix[/ame]
 
Status
Not open for further replies.