2e filmpje is inderdaad tof, ik was bij me vriendin en haar ouders. hele dag met vlinders en nitraten lopen spelenen savonds nitraat matjes en me vlinders opgestookt
was dit jaar gepakt toen ik terug kwam uit baarle. anders had ik wel wat meer vuurwerk gehad. Dit jaar dus al op tijd naar kapelle.... met kvk van me vader.
Maar met kvk kan je net wat mooier vuurwerk halen heb ik me laten vertellen.
Ik ben al weer op zoek naar 3" en 4" inch shells voor komend oud en nieuw. Wil alles op tijd in huis hebben
dat maakt niet uit of je met of zonder kvk komt daar, had de grootste flowerbeds mee genomen die ze hadden.
heb nu een leuk adresje gevonden voor mortieren tot 10 inchwant die mogen in NL / BE / DE aleen nog verkocht worden aan bedrijven met de nodige verguningen.
Blablabladat maakt niet uit of je met of zonder kvk komt daar, had de grootste flowerbeds mee genomen die ze hadden.
heb nu een leuk adresje gevonden voor mortieren tot 10 inchwant die mogen in NL / BE / DE aleen nog verkocht worden aan bedrijven met de nodige verguningen.
Dat is de 300 shots VWS KingsizeOMFG, die eerste is echt bruut!
Blablabla
Alpeco kan je geen grote flowerbeds meenemen zonder KVK, dat is gewoon onmogelijk. Enkel sierpotten tot een maximum van 250gram pts zijn daar zonder kvk verkrijgbaar.
Mortieren verkopen ze gewoon bij Alpeco. Sowieso t/m 8 inch.
Shells mogen ze volgens mij in NL maar tot 4inch hebben, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Proffesionele bedrijven praat ik dan over.
King size zal gemiddeld 300 euro zijn.quanta costa?
Dat is de 300 shots VWS Kingsize
Die op het 2e filmpje is een deel van de 150 shots colorfull world.
Beiden zeer mooie flowerbedden
Dat is de 300 shots VWS Kingsize
Die op het 2e filmpje is een deel van de 150 shots colorfull world.
Beiden zeer mooie flowerbedden
EDIT: volgend jaar moet ik die doos van 300 hebben, wat een ding!