This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
Ik wel vanmiddag, stond bij een maatje van me de auto's te wassen en er gingen een stuk of 10 901's de lucht in en een lichtkogel.
5 min later stond de politie er
 
Na inmiddels de links bekend te zijn geworden op AVP en Freakpyromaniacs staan we al op 52%
? hoe bedoel je ?

Nadat die gasten die pijpbom hadden afgestoken kwam er een politieauto aan :X
moesten we rennen dus wij de kroeg in ff wat drinken gaan we eruit zegt die kroegbaas bij de volgende knal weer een rondje jongen 8P
lopen we weg komen er 2 agenten op de fiets aan ja waar komen jullie vandaan?
wij zo uit de kroeg ruik maar ( bierlucht uitblazen in ze gezicht ) ja jullie doen geen vuurwerk he? Nee mevrouw we zijn geen 12 meer :X,
gelijk prettige avond heren
 
aardige knal idd van die pijpbom...

maar gaat me iets te ver.. heb echt zin in morge zeg lekker legaal knalle

maar wel met illigaal vuurwerk

Red Devils
Zink 901
BSC
TT2.0
Explod
strijkers

en nog de legale meuk zoals rotjes grondbloemen en lord of thunders

Savonds natuurlijk veel illigale sierpijlen de lucht in jassen, waaronder zon goude willow 630gram(paar paginas terug) en een maat van me komt waarschijnlijk langs met een melkbus, dus dat word dikke lol..

nou maar hopen dat me vingertjes er aan blijven zitten :X
 
Vanavond ook aardig wat afgestoken
4", 902, sierpotten enz enz.

Morgen om 10 uur beginnen met een Chainthunder 500 gevolgd door een 2,5" Groundsalute:# Dat moet de buurt wel wakker knallen
 
ik heb voor de 1ste keer in m'n leven niks gekocht Morgen ben ik bij m'n oom, hij heeft wel leuk spul liggen. Tot 1u afsteken en dan opstap
 
Mwa, dan ben ik blijkbaar oldskool..

Maar 15 Melkbussen aanjagen met een brandende fakkel is toch wel wat vetter dan op een afstandje touwtjetrekken :+
 
Aceton Peroxide, Zoutzuur en ...??? Gaf ook een allesjezusharde knal!
Weet niet meer wat het andere goedje was, maatje van me had het mee..

Hier ook nog een pijpbom gemaakt, ging ook wel weer hard. :#
 
Mwa, dan ben ik blijkbaar oldskool..

Maar 15 Melkbussen aanjagen met een brandende fakkel is toch wel wat vetter dan op een afstandje touwtjetrekken :+

Is ook vetter.
Maar heb geen zin aan dat geknoei :+

En als me aansteker leeg is, kan ik de fakkel niet meer aansteken
 
net nog snel 4x 901 gehaald. En 2 pijlen pakketjes, niet echt interessant maar is voor voor 00.00

straks 4'' aufhalen jaaaaa :W
 
Status
Not open for further replies.