This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2007-2008 #2

Status
Not open for further replies.
mhaw vind het minder als ze zoiets doen... maar zal voor mij niet al te veel uitmaken, aangezien ik toch van al me vuurwerk voor 12 uur probeer af te komen...

of ik ben 12.00 helemaal bezopen, of onderweg naar vrienden..
 
steek net een lawine pijl af in de achter tuin komt de buurvrouw net langes lopen met de hond, de hond helemaal door het dolle heen hahahah
excuus maar even aangeboden
 
Gister nog een potje opgehaald bij me neef :W 150 shots. illegaal siervuurwerk. Dit was de kleinste pot die hij had 8P. Ben benieuwd morgen avond


 
net ijzerenbuis dichtknijpen, klein gaatje maken aan de zijkant.
vol sterretjes douwen en dan pijpklem er op sterretje er in en je heb een knal harder dan cobra6 :X
 

60 miljoen minder omzet in het MKB, hoe maak je dat weer goed? Denken ze nou echt dat door alles op het milieu te gooien een zonnige toekomst verzorgd?. Daar zorgen nog altijd de bedrijven voor dmv werkgelegenheid etc.

Neej hoor, wat doen we, accijnsen omhoog en maak middelen voor mensen onbetaalbaar. Gevolg, mensen stoppen. Oeps, te weinig inkomsten, dan maar ergens anders vandaan plukken. Nou wat dacht je van naast hondenbelasting ook kattenbelasting.

Echt wat een land, hoe verzinnen ze het. Volgens mij was dit vroeger een kansloos joch wat geen vuurwerk had of mocht hebben, en nu zijn frustratie probeert verwoorden. Ze bedenken tegenwoordig de gekste dingen. Ik begrijp best dat milieu belangrijk is en kan het ook goed waarderen. Dit land gaat kapot, ik ga de politiek in. Stelletje hufters. Zouden meer mensen moeten doen.
 
geloof me ik wil al jaren de politiek in maarja vind maar eens 2000 handtekeningen om uberhoud een party op te richten en geld enzo
 
geloof me niet iedereen is het eens met mij

btw dit is zo'n ding die die gasten hadden gemaakt :X
gewoon met sterretjes :X
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PmLP0rPFvRA"]YouTube - MEGA PIPEBOMB/PIJPBOM 66 CM 350+ SPARKLERS[/ame]
 
Hebben al mensen de Festival Balls van Tropic uitgeprobeerd?
Ben benieuwd naar de ervaringen hiermee.

jip, ik heb er vandaag nog een paar de lucht in geschoten. voor die prijs zijn ze zeker de moeite. Ze geven daarbij ook nog een leuke knal.
(mijn mening)
 
Ik ben ook al lekker paar weken aant knallen !

Overdags lekker knallen en 'savonds met vrienden sierpotten en pijlen !
zink 905 zijn ook zeker mooi ! en zinks 901 dreunen door heel de wijken heen hierzo!

Gaat echt een gekkehuis worden

Morgen ochtend om half 8 gaan ze hier al beginnen :#
Ik moet helaas werken
 
Ik moet ook werken tot 18.00 stelletje debielen
Maar heel de dag vliegen er in Spijk zink 901 pijlen de lucht in, volgens mij zijn er flink veel in de omloop.
 
Idd bij jouw ook al..

Iedereen zeg het ook in Spijk dat het een gekkehuis gaat worden..

Worden ook veel Cobra 6 en vergelijkbaar spul afgestoken..
Hoor meer illegaal vuurwerk hier dan legaal.

En heb nog geen 1 keer politie gezien :#
 
Status
Not open for further replies.