This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

Arnie said:
Nog een weekje en de kerstartikelen staan weer in de winkels hoor dus dit topic kan best wel
Moet nog opzoek gaan naar wat leuk illegaal spul.

Dus even goed rondvragen overal.

Hehe bij ons liggen nu ook al de pepernoten en al in de winkel echt te gek maja 8P

iemand nog wat kaliumnitraat over ben van plan een mooi rookgordijntje neer te leggen maar redelijk kut aan te komen denkz
pm me maar als je er vanaf wil

k heb het vorig jaar verkloot :X, dus zit er dit jaar niet meer zo veel in
k zal vast nog wel het 1 en ander halen, maar zal vooral bieren worden

Ik denk altijd dat ik niets gaat kopen omdat het zonde is van je geld
maar de laatste dag kan ik het toch niet laten 8P
Verder lekker bieren savonds denk

Vuurwerktijd een beetje gehad, vroeger wel altijd fanatiek meegedaan.
Oudjaarsavond thuis. Dan om een uur of 00:30 een biertje doen @ plaatselijke tent met een hoop vrienden.

Kan wel naar belgie knallen, maar heb mn adresjes ook wel voor vuurwerk

En uiteraad karbit knallen, en wat flitspalen slopen :7

zo ie zo 1 computer opblazen tenzij iemand hem wil hebben en deze week effe nog naar belgie voor de gein effe wat halen

ik ga voor me oude dvd speler 8P
moet ook nog ergens kalium zien te fixen leg ik een mooie lijn van een meter of 10

ik ga misschien met de trein.. maar lykt me zo lang duren.. willem is het een goede pc ahah anders kom ik hem wel halen..

oja het is alweer eind september natuurlijk }) ik ga maar weer es het een en ander inslaan... vuurwerk blijf ik altijd vet vinden

JasperdB said:
oja het is alweer eind september natuurlijk }) ik ga maar weer es het een en ander inslaan... vuurwerk blijf ik altijd vet vinden

me 2, denk als ik later in bejaardetehuis zit dat ik dan nog dikke bommen afsteekt +ralf+ +ralf+ :+ -:-

Vuurwerk doet hard met mij

miichel said:
ik ga misschien met de trein.. maar lykt me zo lang duren.. willem is het een goede pc ahah anders kom ik hem wel halen..
Ben een keer met de trein gegaan en deed er 9 uur over8P
Dat was dan vanaf Utrecht CS naar Alpeco (Antwerpen).
Best vaak overstappen ook