This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

In de sneeuw in Zwitserland ook wels vasstaande pijlen gehad.. zelf gelukkig niet van die hele boeiende.. maar de overburen van ons huis daar ging n x n flinke joekel niet de lucht in ofzo! dat zag r ernstig eng uit! bmij vielen ze om omdat de sneeuw wegsmolt alstie naar boven wilde gaan.. en dan wast feest snel over... Verder ga ik r dit jaar niet zoveel meer aan uit geven.. dit jaar word zuipen denks!

Denk dat ik een beetje nitraat haal als men geld niet op is . Anders haal ik niets en haal ik de demper van men scooter Dat knalt ook wel in ieder geval veel lawaai En dan 30 dagen later ben ik jarig en jah hoor dan ben ik 16

Ferreltje said:
waar is carbied erges te koop?

Carbidexpress.nl :?

Trouwens wat over dat algemene vuurwerk,
vandaag naar alpeco gegaan, en het naast liggende andere vuurwerk winkeltje..
Mij werd vertelt dat België opeens ook strenge regels heeft...

Vlinderbommen of supervlinders waren er alleen te vinden ter grootte en ter knal van een rotje

en Mortieren daar viel al helemaal niet aan te komen..

succes voor de mensen die nu nog naar belgië gaan...
Klein hard knalspul oid is er kut te vinden..

Voor Potten ter grootte van kartonnen dozen oke..

maar het echt goede knalspul, word in ieder geval niet meer bij alpeco verkocht.. en omgeving

Rico.. said:
Carbidexpress.nl :?

succes voor de mensen die nu nog naar belgië gaan...
Klein hard knalspul oid is er kut te vinden..

maar het echt goede knalspul, word in ieder geval niet meer bij alpeco verkocht.. en omgeving

hmm dit hoorde ik dus ook al.....

Dhr Projectx17 said:
dan ga ik ffies wat zoeken die betton dinge wil ik wel

die kan je beter niet halen...
ze gaan heerlijk hard maar het lont is absoluut niet fijn, het is een dik lont met daarbovenop een strijkvlak... k heb er ook genoeg van gehad, en als je ze afsteekt dan zie je niet hoever het lont is, omdat het 'vuur' vaak binnen door het lont gaat... als je betrouwbare hebt dan heb je na afsteken zo'n 8 tot 10 seconden de tijd voordat ze afgaan.. alleen nadeel is dat er grote brokken beton wel door de lucht heen vliegen...
daarom kan je in principe beter de super widowmaker halen, hier zit gewoon een visco lont aan (groen dun lontje) om het knal verschil zal het zo goed als niks schelen...

MAYKEL_MK1 said:
illegaal is dr wel aan te komen in nl :+

Ik had afgelopenjaar ook pijlen, de helft bleef staan :X

waren dat toevallig 'Super blitz knall rakete' ? (groen/geel kleurige met dunne korte stok?) :X

Ferreltje said:
waar is carbied erges te koop?

vooral verkrijgbaar bij je dichtsbijzijnde oerboer... :X
hier in het dorp hiernaast kan je bijna bij elk huis aanbellen voor dat spul...

CiRox said:
waren dat toevallig 'Super blitz knall rakete' ? (groen/geel kleurige met dunne korte stok?) :X

Hoe die er uitzag weet ik neit meer, maar de stok was wel fors

Gelukkig had ik mn lanceerplatform midden in de tuin gezet, dus zn 30 meter van huis af