This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerktopic 2005-2006

stuk landbouw plastic over de melkbus doet ook wel leuk, en anders gewoon een bal recht omhoog, als je in de straat wil knalle

in weiland blijft het met een deksel het leukste
kamerade hebbe het vorig jaar ook met propaan gas geprobeerd.. als ik het goed heb tmste was wel een gas..
ma dat ging ook hard, hadde ze ook nog een grote plastic zak gevuld ( ook ongeveer zon zandzak afmeting, waar je grind in krijgt van de bouwmarkt wie ook aan een kraan of heftruck kan worde gehange)
stond er een shovel in de buurt(lees ca. 80 meter) vlogen de ruiten er nog uit...

waren ook volwassen pyro's bij dus die ware de lul

ghehe

en er wordt dit jaar zeker nog wat afgestoken, nu ook al weer aant regelen, beetje geld bij elkaar met de groep voor mooi spul

mzzl
frank

Bart.T@zipsp said:
nee maar je hebt wel huizen-auto's?

tjah je moet er ook niet naast gaan of richting huizen/auto's gaan staan...
gewoon in de richting van een lange lege weg of een bal erin en dan rechtomhoog...
(of bijv. in stadsparkje op basketbalveldje... niks aan de hand dan... )

Vorig jaar gewoon in de tuin aan t knallen geweest met karbit :#

Groot grasveld @ industriterrein, en geen gezuer gehad

RemcoV said:
Goedkope klote dingen zijn et serieus , ook gehad , knalde net iets harder dan een astro :X

Ik had ongeveer dezelfde.. Alleen stond geen tekst op. Had 4 pakketten besteld en al betaald. Kreeg er 2, en zou er later nog 2 krijgen. Ik had er 4 afgestoken ofzo en ze waren idd iets harder dan een astro x| ..

Die 2 pakken verkocht met dikke winst 8P

Kreeg ik die andere 2 pakken binnen een weekje later, die waren wel weer kk hard :? !!

Zit echt heel veel verschil tussen. Ik betaalde btw 7 euro per pak ..

Sow, stoer hey.. dalijk raak je iemand met dat kk deksel voor ze muil, wat meen je dat dan aan de hand is =) anyhow, ik ga altijd voor siervuurwerk is imo leuker dan dat kut geknal

P.J said:
Sow, stoer hey.. dalijk raak je iemand met dat kk deksel voor ze muil, wat meen je dat dan aan de hand is =) anyhow, ik ga altijd voor siervuurwerk is imo leuker dan dat kut geknal

Flinke knal met mooie kleuren is ook leuk hoor +ralf+

P.J said:

je gebruikt dan natuurlijk geen deksel... alleen een stuk landbouwzeil trek je over de opening heen en span je...

waar ken je mooie bommen kopen dus geen rotje's ofzo maar echt iets zwaarders

ik had verleden jaar iemand zien lopen met een zwart ding met een strijkkop en een lontje tering wat ging die hard zeg
zou ik eventueel ook wel willen dit jaar iemand bekend hoe je eraan ken komen ?

pm me maar ofzo

zwarte dingen met lontjes en strijkkoppen heb ik ook gehad da sijn doodskoppen kan je gewoon bij goede vuurwerkwinkels halen in bels...
ik ga donderdag weer is maar 45min fietsen(h) en voor oud en nieuwe zal weer flink knallen worden diej supervlinders zijn geweldiggg en de supernitraten mhuaha

aha en die lawine pijlen is daar aan te komen in nl ?

jah heb er totaal geen verstand van wil alleen wat keihard te knallen hebben met oud en nieuw

bommen etc lijkt me wel cool
wil er max 300 euro aan uitgeven dus moet wel wat te vinden zijn alleen moet ik de juiste mensen nog treffen die verkopen

jah die zijn leuk:| steek je af in de tuin 1 meter van de schuur twerijl je erin staat achter het glas gaat ie niet omhoog weg glas in schuur:|