Het grote vuurwerk topic 2011/12

Conjo pistool ken je vaak nog bij de ijzerwaren zaak halen enkel moet je zelf het gat ff opboren en draad erin tappen en dan nog ff een buisje kopen of zelf 1tje draaien..
Patronen igg niet

Ik doe meestal een een stuk touw aan me deksel met een skippybal eraan, of gewoon een stuk zwaar touw, alleen met de zwaardere moet je wel oppassen die klapt snel je deksel verrot of het oog van je deksel eraf..
 
Heb volgensmij nog een busje of 5 staan. Denk alleen niet dat ik dit jaar nog carbid ga schieten. Miss 1 bus nog ff een paar keer op straat leggen maar daar heb ik het dan ook wel mee gehad denks.

Dus wouter als je nog iets zoekt :P
 
Kun je ook wel op 'n grasveldje doen ;)

Carbid kun je hier bestellen:
http://www.carbidbus.nl/

Hoe je 't af moet steken staat daar ook..

Stalen pijp, één kant dicht, gaatje in boren van 7mm, carbid erin met een beetje water, over de opening een vuilniszak luchtdicht spannen (spanband oid) en dan als het gas uit het gaatje komt, vuurtje erbij, BOEM!

Dan knalt 't alleen muy hard! Dus zorg dat de huizen niet té dichtbij staan :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kyfp3jFTDOc"]YouTube- Carbid schieten Caravan Harkebuurt uhn tiss[/ame]
Zoiets :)

PS, als je 't ECHT goed wil doen:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=HUuE7o_DjNQ"]YouTube- SGM carbidschieten/carbide shooting (dec 2008). Half HD (1280x720)[/ame]
 
Conjo stop daar is mee, politie leest hier gewoon mee volgens mij, je moet maar ff beter rondvragen in 050 mattie


Die normale rotjes worden tegenwoordig ook steeds goedkoper, zag in een krantje 90 cent voor 200 stuks.

In de krant stond ook dat kinderen t/m 11 jaar heel het jaar door legaal vuurwerk af mogen steken (mits het vuurwerk zelf ook legaal is natuurlijk)
 
ze elezen heus neit elek dag alles mee
ben gewoon benieuw waar jullie ding dingen fixe
hie rin 050 ken niremand die ding shit heeft

Warned...typ normaal en vraag niet om vuurwerk anders kunnen wij als forum in de problemen komen. Als ik nog ergens anders een post van je zie van bovenstaand niveau wordt je gebanned. En kom niet met smoesjes dat je last hebt van dyslexie want mijn neefje van 5 komt verbaal nog volwassener over dan dat jij nu doet.
 
Hoezo kan een Forum in problemen komen als 2 members vuurwerk uitwisselen?
En wie zegt dat het hier om illegaal vuurwerk gaat?
Je hebt ook legale mortieren, weliswaar is dit kinder vuurwerk, maar toch.

En de politie heeft wel grotere visjes te vangen denk ik zo.
 
Hoezo kan een Forum in problemen komen als 2 members vuurwerk uitwisselen?
En wie zegt dat het hier om illegaal vuurwerk gaat?
Je hebt ook legale mortieren, weliswaar is dit kinder vuurwerk, maar toch.

En de politie heeft wel grotere visjes te vangen denk ik zo.

Als ik jouw posts zo op het forum lees zou je bijna gaan denken dat je familie van conjo bent :D Meen je dit nou echt serieus? Je mag op dit forum uberhaupt niet handelen, ookal gaat het over 'legale' handelswaar. Of het nou kleine hoeveelheden zijn of grote...dat maakt natuurlijk niet uit.

Handelen is hier verboden, dat is gewoon een geschreven regel, illegale handel is dus helemaal uit den boze. Als dit forum als medium wordt gezien om handelaars bijeen te brengen dan is het snel klaar hoor.
 
Ik vroeg het me alleen af, want ik zie het kwaad er niet van in om via PM vuurwerk uit te wisselen.
Dat het in een Topic staat, oké.
Maar als dat verboden is op het Forum weet ik genoeg toch.

Als ik jouw posts zo op het forum lees zou je bijna gaan denken dat je familie van conjo bent.

En dat had je ook achterwege kunnen laten toch?
 
Ik vroeg het me alleen af, want ik zie het kwaad er niet van in om via PM vuurwerk uit te wisselen.
Dat het in een Topic staat, oké.
Maar als dat verboden is op het Forum weet ik genoeg toch.

En dat had je ook achterwege kunnen laten toch?

De fout is idd dat het in dit topic staat, wat men over de PM bespreekt is ons ook een raadsel, daar zijn wij dus ook niet verantwoordelijk voor. Feit is iig dat conjo 2x de regels negeert in 1 reply en daarvoor is hij warned.

Wat mijn opmerking over jou betreft...tuurlijk had ik dat achterwege kunnen laten maar gezien jouw ADO vs. 020 reacties in een ander topic vond ik hem wel toepasselijk eigenlijk :D Er stond ook een 'smilie' achter dus je hoeft het niet persoonlijk op te vatten verder.
 
Back
Top