Het grote vuurwerk topic 2011/12

dingen schiet je af met een speciaal pistool daarvoor. Zit dus geen lont aan maar je kan er wel zelf een lontje aantapen. Veel gezeik maar voor 25e heb je 100klappers die ongeveer even hard gaan als een nitraat :) 25e is wel redelijk normale prijs btw
 
iemand al gehoord van de "mammoeth" soort nitraat knaller en nieuw op de markt?

Z150.jpg
 
Is zo te zien van belgische komaf... Volgens mij is de belgische regelgeving steeds strenger geworden.

http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/19189/1/
Art nummer: Z150
Karton inhoud: 100/10
Prijs: € 8.00
Kruit: 1,5 gram per stuk

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Ambkk05lO-A"]YouTube - Vuurwerk The mammoth OF/BE 2009/2010[/ame]

Via de link kan je wat commentaren van "gebruikers" zien. Er is wat verschil in mening, maar aangezien er maar 1,5gr kruit is gebruikt, verwacht ik geen mega-klap.


Ik denk dat Bex-nitraten nog gewoon verstandigere keuze is :)
 
Last edited by a moderator:
ik weet idd wel waarom t rustig is.. Alle grote kopstukken van de illegale vuurwerkhandel zitten vast of zijn net een weekje vrij
Dan ken je het wereldje nog niet goed genoeg 8P Wonen meer mensen in Nederland dan die aapjes

wat mogen knalpatronen kosten als je ze dit jaar hier in NL koopt?
kerel bied ze voor 25euro per doos;o
In de Duitse winkel zijn ze nog gewoon 18,50. Corsairs zijn er dit jaar overigens bijna niet in Duitsland, was al moeilijk moeilijk en dit jaar kunnen ze het helemaal niet voor elkaar krijgen op papier.

Angst..
Weinig vuurwerk te krijgen dit jaar..
En geen zin om gepakt te worden dit jaar..
lijkt me keuze genoeg om me rustig te houden <]

Haagse sf2, jij was toch bij Skysong geweest? Is overigens zat aanbod hoor, vraag is alleen of je met elke prijs akkoord gaat :p

iemand al gehoord van de "mammoeth" soort nitraat knaller en nieuw op de markt?

Original Fireworks = Zena Belgie = sowieso nooit hardere knallen dan 2 gram want dat is verboden = nooit harder dan een patroon die knal

Die Fenix nitraten die veel in omloop zijn (tjechische tekst, roze crepe) zijn aanraders trouwens als je ze voor een leuke prijs kan krijgen. Onder de 10,01 eur blijven anders wordt je afgezet
 
@ Tom, zoals lodyx al zegt hoef je geen spannend spul meer te verwachten uit belgie. Als ik het zo zie kan je volgens mij nog beter een thumping thunder pakken van vwbelgie.com/zena. Daar zit geloof ik 1,9gr flash in, dus dat gaat nog wel aardig voor Nederlandse begrippen.

@ lodyx. Jij hebt het over de bex imitatatie denk ik? Dat zijn inderdaad weer ouderwets goede 4grams nitraten!
 
@ Tom, zoals lodyx al zegt hoef je geen spannend spul meer te verwachten uit belgie. Als ik het zo zie kan je volgens mij nog beter een thumping thunder pakken van vwbelgie.com/zena. Daar zit geloof ik 1,9gr flash in, dus dat gaat nog wel aardig voor Nederlandse begrippen.

@ lodyx. Jij hebt het over de bex imitatatie denk ik? Dat zijn inderdaad weer ouderwets goede 4grams nitraten!

Bex imitatie... er staat Fenix op de grootverpakking dus dan noem ik ze zo, maar volgens mij bedoelen we inderdaad dezelfden :) 175 voor een krt of 10 per pakje gemiddeld

Die thumping thunders zit volgens mij nog maar 1,6 in (kan je wel nakijken op www.vuurwerkbelgie.com de site van Original)
 
Een bex gaat natuurlijk minder hard dan een zink901 natuurlijk. Zeker als je de hoeveelheden kruit (4gr vs 23gr) gaat vergelijken.

Ik heb eigenlijk altijd de BEX gehad, en heb liever naar wat groter & leuker spul +pippi+
 
Haagse sf2, jij was toch bij Skysong geweest? Is overigens zat aanbod hoor, vraag is alleen of je met elke prijs akkoord gaat :p

Ja ik was bij skysong :) ( zie 1e post :P en heb nog steeds contact met ze betreft 2010! gaan misschien leuke dingen gebeuren :) )
verder je heb PM
 
Hoop berichten deleted, dit is een vuurwerk topic, als jullie over wijn&champagne willen praten maak je daar maar een topic voor aan.
 
Back
Top