Het grote vuurwerk topic 2011/12

@ haagse, leuk filmpje, echt bizar dat productieprocessen in die landen nog zo ouderwets gaan. Vind het moeilijk om te geloven hoeveel handwerk er nog in zit, als je daar loopt is het volgens mij net alsof je 100 jaar terug in de tijd gaat. En dan te bedenken dat die mensen daar staan voor 1 euro per dag oid...vind het bijna erg om vuurwerk te kopen :D
 
je bedoelt zo iets...

Haagze sf2 said:
Owns said:
Ik ben hard op zoek naar wat leuk vw. Ik praat niet over nitraten en lawinepijlen maar over het goede spul...Ti salutes etc...

Ik zag dat je veel gepost hebt op dit forum over vw. Kun jij me helpen? Zag in een post ook iets staan over en lijst... I dunno exactly.

Maar goed. Eventueel kunnen we wel op msn verder praten erover?

Thanks en grtz,

Owns
Sorry geen idee waar over je het heb...
vind het uberhoud al appart datje je gaat registeren om een scooterforum om vuurwerk te zoeken :|
enigste cotacten wat ik heb zijn O Fireworks Belgie, en SkysongFireworks in China. En dit is puur hobbymatige contacten.
 
Inderdaad, zou er niet op ingaan en vind het vreemd dat hij dit vraagt via het forum. Sowieso is het niet toegestaan via het forum erin te handelen, maar ik denk dat je er zelf ook een flink risico mee neemt.

Tof filmpje haagse :)
 
Zag op mysteryland voor het eerst echt vuurwerk in vormpjes.. Had ik nog nooit eerder gezien (hartjes in dit geval)

rond 1:00 min
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XB9MzJGuVYs&feature=related"]YouTube - Mysteryland 2009 vuurwerk (part: 1)[/ame]
 
De toffee is erg klein maar knalt wel erg hard, harder dan een thumping thunder nitraat en de kleine vlindertjes van original, deze supervlinders ken ik nog niet. Maar het blijft iig een harde schelle klap ipv een echte dreun, niets bijzonders meer in belgie te halen sinds de nieuwe regelgeving helaas.
 
wat is het hier rustig? En dit terwijl eind deze week de eerste grote consumentendemo is..
Hier trouwens nog een leuk filmpje :
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XNofJ8dSyG4"]YouTube - Opening BMX-baan Landgraaf 23-10-2009[/ame]
Dit is de link, weet niet welke code ik moet hebben om hem hier te plaatsten.
 
idd rustig hierzo :D
heb me vanacht wel vermaakt:P
fut.jpg

en 10 C6 :X
 
ik weet idd wel waarom t rustig is.. Alle grote kopstukken van de illegale vuurwerkhandel zitten vast of zijn net een weekje vrij
 
Back
Top