Het grote vuurwerk topic 2011/12

Afgelopen 2 jaar bij een maat in België weeste gourmetten, dan om 12 uur wat sierpotten de lucht in en dan meteen met de auto door naar het dorp hier tot in de vroege uurtjes.
Voor dit jaar zijn er nog geen plannen, hopelijk weer hetzelfde als afgelopen 2 jaar, altijd gezellig!
 
2195koz.jpg


Nooit leuk :P

Is van een vriend van me.
 
zou je nu nog zonder gezeik vuurwerk in belgie kunnen halen?

en iemand dan een goed adres/route?

ik hoef al die hele zware zooi niet, als ik wat nitraten en siervuurwerk kan scoren is prima.
 
Normaal kan je hier in Belgie ook niet zomaar vuurwerk halen dacht ik.

Zit hier bij mij in het dorp op de hoek wel een vuurwerkwinkeltje die alles gewoon meegeeft :).

Is niet ver van de Nederlandse grens.
 
afgelopen jaar en het jaar ervoor de 31e naar belgie geweest, niks gezien.

maar vandaag moest ik bij hoogerheide mijn scooter leeghalen. vuurwerk controle. had niks:)
 
loots aanrdader! zena niet naartoe gaan..

Hebben ons x aantal jaar genaaid door niet te vertellen dat er gecontroleert werd door undercovers.. (wat hun wel bekend is gemaakt) (en wat dus resuleerde in geldboete + 60 uur taakstraf)

wat je evt wel kan doen is rechtstreeks bij original fireworks gaan halen.. 20 min verder dan baarle voorbij turnhout
 
Wat wil je hebben dan uit Belgie? Ik ben vorig jaar nog op oudjaarsdag geweest maar het vuurwerk viel me echt vies tegen. Imo kan je net zogoed in NL halen. Knallen zijn allaaaaang niet meer wat het vroeger was en goede sierpotten kan je ook in NL aanschaffen.
 
Robert, dan ben jij gewoon niet naar het juiste zaakje gegaan.
Belgische potten, etc, zijn toch echt wel 10 x harder.

-

Verder inderdaad goed opletten, en je auto niet in de buurt parkeren bij die vuurwerk zaak.

Want ze snaaien je meteen!
 
Robert, dan ben jij gewoon niet naar het juiste zaakje gegaan.
Belgische potten, etc, zijn toch echt wel 10 x harder.

-

Verder inderdaad goed opletten, en je auto niet in de buurt parkeren bij die vuurwerk zaak.

Want ze snaaien je meteen!

Gewoon een heel stuk België inrijden en via een andere weg terug naar NL.
 
Back
Top