This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote vuurwerk topic 2011/12

ongesteld pronk champange en vuurwerk gaan hand in hand, maar er bestaat idd een topic over alcohol... zal hem maar weer ff up kicken
 
ongesteld pronk champange en vuurwerk gaan hand in hand, maar er bestaat idd een topic over alcohol... zal hem maar weer ff up kicken

Het was totaal niet mijn bedoeling om zo over te komen haha! Nu ik het nalees had er idd best een 'smilie' achter gemogen hehe. Er is ook niets mis mee om een in een apart O&N topic lekker over party's en champagne etc te lullen maar er is jaarlijks een vuurwerk topic voor de liefhebbers hier op het forum. De laatste 18 reacties gingen wat dieper in over soorten champagne mousserende wijnen etc dus dat vond ik een beetje misplaatst. Sorry dat ik zo 'bitchy' overkwam
 
zat erover te denken om carbid te schieten met een kliko, iemand ervaring mee?
dus carbid in de kliko+ water, plastic erover spannen en aantrekken met sjorbandje...
uiteraard ga ik zelf op veilige afstand staan(A)
Kliko zal toch niet uit mekaar knappen omdat het plastic ploft? of zit ik nu helemaal fout
 
ja kliko is zo voor handen, ijzeren expansievat niet, maar zal is opzoek gaan
melkbussen heb ik genoeg, maar begint toch btje te vervelen..
 
Idd, kwam van de week ook een tank tegen met oud ijzer inleveren.
Meteen mee genomen
Was een oude keiharde compressor tank! serieus groot ding, ff kijken hoeveel Liter et is type plaatje is verdwenen..
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=8Ik4y_PCCQE"]YouTube- SLACH OM BURGUM 2008/2[/ame]

Ideale opstelling zo dit jaar weer lekker knallen een nadeel is dat dit erg veel bougies kost!
 
Ik zou echt niet met'n kliko schieten!
Ik heb eens met alu melkbus geprobeerd op fabels uit de lucht te helpen maar die was na 3 keer ook gescheurd.. een kliko knapt finaal uit mekaar..
 
Ik zou echt niet met'n kliko schieten!
Ik heb eens met alu melkbus geprobeerd op fabels uit de lucht te helpen maar die was na 3 keer ook gescheurd.. een kliko knapt finaal uit mekaar..

ja? kameraad schiet al 3jaar met alu melkbus, maar nix aan het handje...
dan laat ik die kliko maar staan en ga op zoek naar een groot expantievat oid
 
wou dat e rhier de ruimte voor was

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kk5YUQPNkEw"]YouTube- Carbidkanon van 3300 liter, grootste van Nederland[/ame]
 
Idd, kwam van de week ook een tank tegen met oud ijzer inleveren.
Meteen mee genomen
Was een oude keiharde compressor tank! serieus groot ding, ff kijken hoeveel Liter et is type plaatje is verdwenen..

Precies zo één hebben wij ook:


350ltr ongeveer geloof ik, de oortjes van het 'varken' zitten vast aan die beugels waar de compressor mee vast zit.
alleen zitten er wielen onder de onze.
 
In de pistolenwaarjepatronenmeekuntschieten winkel

Voor die dingen moet je de grens over óf je moet via via iemand weten.

Anders heb je pech denk ik..
 
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de deksel als die weg gevlogen is.
Wij deden altijd een goed lang sterk touw er aan zodat je niet elke keer hoeft te zoeken en je kan hem zo terug trekken

+ dat je niet zoveel deksels op voorraad hoeft te hebben!