Het grote vuurwerk topic 2011/12

Geen ervaring met die nitraten.

Die vlinders zijn normaal 15 euro, dus 3.50 te duur in jou geval.

Persoonlijk zou ik geen van beide halen, maar als je dan toch een wilt, ga voor de vlinders.
 
ik ook niet met de laatste weersvoorspelling, hier word het kut weer dus ik koop denk ik maar een paraplu:P
Godver windkracht 5 met veel neerslag, als dat uitkomt zou het mooi klote zijn. Gelukkig heb ik geen vuurwerk besteld/gekocht.
 
waarom komt iedereen toch altijd zo laat naar handel vragen :P..
snap dat niet..

Dat is altijd vreemd inderdaad.... :X. Vaak merken mensen pas na de kerst dat O&N eraan komt, en dat ze nog 'leuk speelgoed' willen hebben...

Tinus: Ik zou een beetje oppassen met wat je hier post. Er is in het verleden iemand die op het forum aangaf dat deze handelde opgepakt en veroordeeld met printscreens van het forum.....
 
Zit nu in maastricht, hoorde hier mensen over een vuurwerkshop in maaseik oid? Iemand tips of wordt er op elke hoek vd straat vuurwerk verkocht in Belgie? Ik ben woensdag sowieso in maasmechelen, iemand die daar een adresje heeft? :)
 
Als je in Maaseik bent, is er overal wel wat te vinden. Zijn zelfs aardig wat winkels als je beetje doorvraagt dat er aardig wat onder de toonbank is te krijgen :p En ja ik spreek uit ervaring ;) En @ tinus. Dure vlinders op de rotonde amai
 
Heb ook een vuurwerkshop in Maasmechgelen gevonden via google. Morgen ff kijken voor een paar kleine sierpotjes. Iemand nog aanraders? Hoorde dat de Messier serie wel leuk is? Wil niet teveel centen uitgeven, max 100e ofzo.
 
Dit jaar voor het eerst nog geen vuurwerk gekocht :P

ook totaal geen intresse in, maar waarschijnlijk als 1 dezer dagen iemand zegt bommen kopen dat ik toch nog wat aanschaf.

maar zeker niet zoals andere jaren voor flinke bedragen :P

Gister hoorde ik me hier toch een gigantische knal, leek wel of iemand een shell op de grond afstak.. eerst een kleine knal en kort daarna BAM met sierknetter, en een auto alarm.

geniet!
 
Kreeg vandaag bericht dat ik een pot van 135 euro heb gewonnen en die moet ik even in Duitsland ophalen. Die pot is wel goedgekeurd voor Nederland, dus zo heel erg veel zal het niet voorstellen maar is iig mooi meegenomen.
 
Back
Top