Het grote vuurwerk topic 2011/12

geen flauw idee... ga dit weekend met me broer zitten.. bedoeling is om 4 a 5 uur te gaan rijden.. we willen er zijn om 7 uur.. maar we gaan waarschijnlijk dieper Duitsland in
 
jezus wat zijn die prijzen omhoog geschoten dit jaar!!!

veel verder als een paar cobra's en zink901 pijlen kom ik niet dit jaar :P

iemand tips voor leuk legaal vuurwerk?
shocks (mini mortieren) en grote romeinse kaarsen is t enige dat ik haal verder.
 
als je in maastricht bent rij dan door naar belgie idd ;) 100 meter na de grens kun je al genoeg kopen

Belgie is ook een optie idd maar vind het daar nog erg duur en had gehoopt dat Duits Lidl vuurwerk goedkoper zou zijn ;)

Maar Maaseik is dus wel een aanrader?
 
Ik zit 28e en 29e in Duitsland in een hotel. Lidl, aldi, edeka, hagebau, Netto, Norma enzo zit allemaal in de buurt. Ik heb maar vast een lijst gemaakt voordat ik allemaal rotzooi meeneem:P

Edit:
De excalibur bij aldi seud kost 20 euro en dan krijg je dit:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=kmoHFC0QzWI"]Weco Produktneuheit 2010 -- Dicke Berta (XXL Batterie) - YouTube[/ame]

Zoek eens een vergelijkbaar product in Nederland voor 20 euro.
Duits vuurwerk schijnt gedoogd te worden, zolang je maar niet meer dan 10 kilo mee neemt en geen knallers doen ze niet moeilijk. Het stelt ook niet veel meer voor dan Nederlands geloof ik, alleen de prijs.
 
Last edited:
jezus wat zijn die prijzen omhoog geschoten dit jaar!!!

veel verder als een paar cobra's en zink901 pijlen kom ik niet dit jaar :P

iemand tips voor leuk legaal vuurwerk?
shocks (mini mortieren) en grote romeinse kaarsen is t enige dat ik haal verder.

dit is denk ik het hardste legale knalvuurwerk wat je kunt halen:
187-Knock-out-ultrapack.gif


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=3m07YuDg0_A"]Knock Out Vuurwerk Overdag - YouTube[/ame]

gaat opzich best leuk maar het blijft legaal vuurwerk... is ook het enige wat ik haal... geen zin om veel moeite voor wat vuurwerk te gaan doen.
 
ja op z'n kop zijn ze ook wel leuk dan knalt ie op de grond.

maar meer vuurwerk haal ik niet want wij schieten toch de hele dag carbid... kost geen zak en gaat goed hard.
 
Belgie is ook een optie idd maar vind het daar nog erg duur en had gehoopt dat Duits Lidl vuurwerk goedkoper zou zijn ;)

Maar Maaseik is dus wel een aanrader?

afgelopen jaren wel, zelf ben ik dit jaar nog niet geweest.
Een aantal vrienden wel die waren er wel tevreden over.
dus durf het niet te zeggen.
 
Wat zijn normale prijzen voor cobra's in nl? En iemand bekend met lawine blokken? Prijs? En tot slot, wat zijn redelijke prijzen voor nitraten? Zelf 0 verstand van overigens..
 
Back
Top