Het grote vuurwerk topic 2011/12

Heb ook een vuurwerkshop in Maasmechgelen gevonden via google. Morgen ff kijken voor een paar kleine sierpotjes. Iemand nog aanraders? Hoorde dat de Messier serie wel leuk is? Wil niet teveel centen uitgeven, max 100e ofzo.

Niet meer door Belgie gereden, kwam erachter dat ze de potjes die ik wilde hebben ook gewoon in NL verkocht voor vrijwel dezelfde prijs @ Zena Pijnacker :) Nu nog hopen op een beetje mooi weer...kleine kans denx :(
 
Iemand die weet of de Delova Rana 75mm een beetje mooi vuurwerk is,kan er zat van kopen maar ik ken ze niet?
Heb op youtube wel wat kunnen vinden maar met wat is de knal te vergelijken een strijker,nitraat,vlinder,lawinepijl,cobra6 of carbid?
 
naar DE pronk, prijzen zijn daar belachelijk laag...

I know, zat er vanochtend nog in de buurt maar ga echt geen 500km rijden om voor 100e vuurwerk te halen. Ik hou me wel aanbevolen voor mensen die iets voor me mee willen nemen en in de randstad wonen :-)
 
Iemand die weet of de Delova Rana 75mm een beetje mooi vuurwerk is,kan er zat van kopen maar ik ken ze niet?
Heb op youtube wel wat kunnen vinden maar met wat is de knal te vergelijken een strijker,nitraat,vlinder,lawinepijl,cobra6 of carbid?
Zijn nogal wat neppen in omloop, tussen supervlinder en c6
 
6 uur gaan rijden, 10.15 terug... en voor 't eerst niet 't gevoel dat ik genaaid word, bij 't vuurwerk kopen...

voor 80 euro meer vuurwerk als ik hier voor 't dubbele hebt....


erg geslaagd, en vanaf nu elk jaar die kant op...

+ goedkoop drank, wat wil je nog meer :W
 
Heb hier geen verstand van het zijn 49 ballen van ongeveer 7 a 10 cm doorsnede/diameter met allemaal buisjes,zit trouwens in een doos waarop 1.3g op staat en made in china.
Hij heeft er nog 4 dozen van staan dus ik zal wel even kijken wat het is maar de prijs is goed aan jou reactie te zien.
 
@pronk: filmpje moet je je niet op verkijken, schijnbaar is hij in het echt totaal anders.
Ik heb de Rise of Gladiators iig genomen. Ook vandaag mijn gewonnne cake opgehaald, ding weegt 16 kilo en moesten we met 2 mensen ophalen.
 
Was te verwachten natuurlijk zo een reactie, maar dat moet van de wet omdat een verkoper je maximaal 10 kilo per persoon mag meegeven. Alleen begrijpen ze niet dat dat karton juist het gewicht is maar verder geen uitwerking zal hebben.
 
Back
Top