Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
Ksnap niet dat jullie allemaal zo kapot zijn van die zwart-gele rox... Zal wel een beukende setup gehad hebben, maar qua uiterlijk niet echt bijzonder tog?
 
Kwestie van smaak toch?

Opzich is het hele idee misschien niet erg speciaal, maar zwart/geel ziet er gewoon leuk uit en de rox is een erg net geheel.

Vind ik dan :p
 
Tuurlijk, ding is best std qua kapwerk etc, maar t heeft wel wat :) en rond die tijd reden de meesten volgens mij nog met std kapwerk :p ?
 
als ik OOIT nog is een sprinter/ straatsjezer met flink vermogen opbouw, komt die sowieso met origineel kapwerk, vind het super, lijkt het een std ding maar knalt die gewoon als een malle :W
 
ja 2 jaar geleden had je die ...... zooi niet lekker standaard kappen ipv die dodemans gevallen van nu....

was ook niet de bedoeling iets speciaals te maken...
 
Het is een leuke rox, nu ligt die te verrotten in hun loods.

die timberlands hoef je nu ook niet meer te proberen

edit: ik had je nog terug gepb't op s-f
 
zo hoort het, de scooter die ik nu maak blijft ook voor eeuwig denks. gewoon leuk voor soms :D
Same als mijn Gauloises rox:W
Kan het niet over mijn hart verkrijgen om hem weg te doen..:p

Kan hem wel verkopen voor misschien max 3k ofzo maar zit ook een emotionele waarde aan;)
 
Last edited:
Ksnap niet dat jullie allemaal zo kapot zijn van die zwart-gele rox... Zal wel een beukende setup gehad hebben, maar qua uiterlijk niet echt bijzonder tog?

Dat zat ik me dus ook al af tevragen. ik vind hem helemaal niet bijzonder. iedereen zit te :~ bij dat ding...

No offence verder hoor. maar ik vind het niet bijzonder. :W
 
het is inderdaad maar een rox,
er zijn genoeg "maar" scooters op het forum die zogezegd "vet" zijn, omdat 15 vriendjes ervan ook op het forum zitten.

let er maar eens op :p
 
ff uit het archief

2002 wemeldinge, enrico's nrg met traanplaatfolie :!

Foto-NDSX7XDA.jpg


Arthur's rox
Foto-L4WWLODT.jpg


Foto-ZZVO8MQC.jpg


Marco's rox

Foto-WD8XNQOJ.jpg


Arne @ jubbega

Foto-OF3BQ7MO.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top