Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
ahhh de beta van 5th toko!

ik heb volgens mij meer meters op dat ding gereden dan hijzelf :p
die area was van jeroen van KTP toch?
 
Ja leuk :) maar die zip loopt geen 200....

die kreidler ook niet denk ik... kan me nog een verhaal van een record herinneren


de 50cc vanveen gp motoren van toendertijd lopen rond de 180 op een lang circuit! En hebben rond de 18 19 20 pk aan t achterwiel.
 
je had t over 200 km / uur, dit is de snelheid die de racers als op het plaatje haalden toendertijd.

Ja precies. nou ja ook niet zomaar... als je kijkt wat die kreidler van het wereld record voor snelheid heeft gehaald. denk ik dat die gewone kreidlers dat niet zomaar haalden.
 
Klopt, staat ergens onder een doek in een garage, wel startklaar :) Maar denkik nu 2 jaar al niet meer gelopen. (Iig sinds speelmansplaten tijd terug)

zo hoort het, de scooter die ik nu maak blijft ook voor eeuwig denks. gewoon leuk voor soms :D
 
ik zie de scaryrox op de foto staan, deze is weer terug in de scene gekomen nu:W heb hem vorig jaar al een keer gezien.
 
jo mensen

zie dit mooie topic denk laat ik ook maar eens wat posten

me rox die is alweer een tijd uit de scene .. de jordy en petje tijd met de blauw witte beta en wit oranje rox....

hij is niet op veel meetings geweest ben lelystad en speelmansplaten 05 geweest en toen alweer verdwenen..

gebruikte m toen meer op straat als meetings:p

toen nog een hele vette 19pk gescoord op speelmansplaten met een speed 04 3br.

had toen een alles tune blok :p:p koopmans xsh en 3br:p

Foto-IJBWWVV6.jpg


Foto-NUCOVPEU.jpg


heeft iemand niet meer foto's.?
 
draerox

full metrakit met polini overbrenging and a whopping 110 km/h
met een kymco dj vork en 2 klauwen
89kk3v9.jpg

scootin maart 2003
 
jo mensen

zie dit mooie topic denk laat ik ook maar eens wat posten

me rox die is alweer een tijd uit de scene .. de jordy en petje tijd met de blauw witte beta en wit oranje rox....

hij is niet op veel meetings geweest ben lelystad en speelmansplaten 05 geweest en toen alweer verdwenen..

gebruikte m toen meer op straat als meetings:p

toen nog een hele vette 19pk gescoord op speelmansplaten met een speed 04 3br.

had toen een alles tune blok :p:p koopmans xsh en 3br:p

Foto-IJBWWVV6.jpg


Foto-NUCOVPEU.jpg


heeft iemand niet meer foto's.?

Stefan, Held, ben jij er ook nog? :D

Je Aerox was dope maat! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top