Het Grote "Uit The Scene Scooters"

Status
Not open for further replies.
Als je scooter omvalt op de aanhanger doe je toch écht zelf iets fout... Dat vind ik geen reden om te besluiten zonder kappen te gaan rijden. Dat omvallen en krasjes etc kun je allemaal voorkomen. :)
 
En dat zal altijd een discussie blijven. :+

Tuurlijk heb je altijd kans dat er een krasje op je kappen komen...
 
Als je scooter omvalt op de aanhanger doe je toch écht zelf iets fout... Dat vind ik geen reden om te besluiten zonder kappen te gaan rijden. Dat omvallen en krasjes etc kun je allemaal voorkomen. :)

Daar gaat het niet om Bojt. het gaat erom dat een ongelukje in een klein hoekje zit... een krasje een barstje etc heb je zo te pakken...

En dat kan erg teleurstellend werken... en als dat een paar keer gebeurt is hoe verzichtig je ook bent. dan krijg je op een gegeven moment schijt aan die k*t kappen...
 
om waardering voor je inspanning voor het maken van een mooie scooter te krijgen moeten er ook meer custom show's zijn. nu op de SBO wordt er alleen gekeken naar hoe hard je gaat en anders krijg je geen aandacht.

daarvoor is het ook een NK...

los daarvan zouden wat meer custom show's georganiseerd moeten worden:W
 
I agree! :W

En tuurlijk, krasjes kan je niet helemaal voorkomen. Het is en blijft tenslotte een gebruiksvoorwerp zo'n scooter. Maarja, iedereen heeft daar zijn eigen mening over. Ik zou iig nooit een frame racer willen. :) (ik rij daarintegen ook geen SBO, dus dat maakt het ook al wel weer iets anders)
 
om waardering voor je inspanning voor het maken van een mooie scooter te krijgen moeten er ook meer custom show's zijn. nu op de SBO wordt er alleen gekeken naar hoe hard je gaat en anders krijg je geen aandacht.

daarvoor is het ook een NK...

los daarvan zouden wat meer custom show's georganiseerd moeten worden:W

Mee eens <]
 
Ach ik denk dat het ook komt dat mensen ouder worden en geen zin meer hebben in dat gezeik met die kappen troep. (zoals ik) heb je je kappen een keer netjes valt hij om op de aanhanger....

Welke scooter van jou had nette kappen dan?:+ die beta?8P

Vond persoonlijk mijn zippie echt super vet, kwa optisch super strak en toch met de top mee rijden:)
 
idd er zouden iets meer custom shows moeten zijn zodat er mensen nog zin hebben om alles tot in de details af te werken. Ik ben er iig weer vollop mee bezig omdat ik zoals bojt geen sbo rijd en dus niet super ligt en 25pk moet hebben. Als het maar boekt en er goed uitziet das mijn motto :W

Ontopic:

storm1sr7.jpg


Denk ook uit the scene ?
 
Als mijn aerox schade had, werdt dat opzeker opnieuw gespoten.

Waarom zou ik nu iets laten sluiten voor +-150,- als dit een groot deel is voor een nieuwe pvl ?
Er word gewoon gekeken wat je met een x bedrag kan doen. Tegenwoordig word er gewoon veel meer besteed aan motorisch.

SBO maakt meer kapot dan je lief is.

(ook ik ben weer bezig met een nette scooter bouwen)
 
Welke scooter van jou had nette kappen dan?:+ die beta?8P

Vond persoonlijk mijn zippie echt super vet, kwa optisch super strak en toch met de top mee rijden:)

De beta had ooit nette kappen.... maar dat werd al snel minder...

26098_0.jpg


26098_3.jpg


Deze waren ook in het begin erg netjes....

Tot dat, krasje hier krasje daar....

Ook uit de scene trouwens... (niet echt in de sprint scene geweest maar wel in de scooter scene)
 
Nja opzich met de standaard klasse en de scooter70 komen er denk ik best wel een aantal nette scooters tevoorschijn. Vorig jaar mocht je natuurlijk in ieder kapdeel een gaatje maken, nu niet meer :) Zeker in de standaard klasse waar ik zelf in rijd, als ik toch met alle kappen etc moet rijden kan ik dr net zo goed wat moois van maken, kost me geen gewicht verder ofso.
 
Ik ook, als ik er zo naar kijk. Het is stnd een raar ding.
Het lijkt wel een franse scooter zo.

Toen al gaten :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top