Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

het is een beetje laat, maar nog gefeliciteerd Alex!
super! als ik die foto's zo zie weet ik nog zo net niet of ik wel wil scooterracen! racen achter een kinderwagen is toch ook wel heel aantrekkelijk als je zo'n klein hummeltje ziet!

p.s. voor iedereen die denkt dat ik in de organisatie bij de SOBW zit, dat is niet waar! ik was rijdersvertegenwoordigster van de standaard klasse en dus ben ik ervoor om kritisch naar de organisatie te kijken en de reacties van de rijders te peilen en te verwoorden naar de organisatie wat ze moeten verbeteren.
 
Alex ik zit hier zo te lezen en ik ben er dus achter gekomen dat jij over de Sbo gaat ?
ik vroeg mij nu af aangezien ik het niet echt duidelijk kan vinden waar ik in de Sbo terecht zou kunnen met mijn derbi, ik heb namelijk 2 jaar bij de Sobw mee gereden en ik kan gewoon niet meer bij alle wedstrijden zijn dus leek het mij leuk om eens een paar wedstrijden mee te doen bij sbo ? welke klasse moet ik dan naar kijken want ik word er niet veel uit wijs wat er allemaal staat mvg. lennart Btw dit was ik dus met de sobw:


het zou fijn zijn als je me ff pm't ofzo..
 
Na succesvolle jaren kunnen wij seizoen 2007 kunnen wij denk ik wel weer wat voor de heren coureurs beteken.

Of dat financieel of motorische ondersteuning zal inhouden moeten we nog even intern bespreken. :)
 
Beetje jammer dat je dan zo reageert Alex. Je hebt altijd je woordje klaar en dan word er zoiets gezegd en dan krijg je als reactie: ...
Tuurlijk heb je een punt met de dingen die je zegt. Maar juist jij als man van de SBO zou beter moeten weten. De SBO groeit op dit moment als een idioot en heeft het imo erg goed voor elkaar. Als je kijkt wat ze het afgelopen seizoen gepresteerd hebben, daar neem ik echt mijn petje voor af.
Door de dingen die Gé ook al aangaf zal je de SBO imo niet promoten, maar wakker je alleen maar een discussie aan die bij de mensen die jij wilt berijken toch allang beslist is. De strijd is al gestreden om nogmaals te benadrukken wat ik bedoel. Ga gewoon op dezelfde voet door ipv dit soort zinloze dingen te zeggen. En tuurlijk is iedereen vrij om te doen en te zeggen wat hij wil, maar jij hebt op het moment een SBO sticker op je voorhoofd dus zou je imo beter moeten weten.
:henko:
 
wat is het toch ongelooflijk stil!
heeft nou niemand meer iets te melden over de scoot of hoe het in het algemeen gaat?
Ik kan jullie wel melden dat mijn scooter weer klaar is voor de eerste training op valkenswaard! en dat ik er heel veel zin in heb!
 
Ik was tijdelijk gestopt i.v.m. het behalen van mijn diploma. Er kwam teveel op me af, waardoor ik keuzes moest maken. Ik zat tijdens de race te denken aan mijn stage en dat werkt gewoon niet. In november heb ik gewoon mijn diploma alsnog gehaald en ben ik nu lekker aan het werk.
En ik had ook eigenlijk besloten om ook echt te stoppen, maar t begon een paar weken geleden toch weer te kriebelen! Dus vandaar: ik ga volgend jaar gewoon de leuke banen rijden.
Ik heb in ieder geval zin in VW, gaan we eens kijken wat dat ding doet en of ik een beetje goede tijden kan rijden. Het zal in ieder geval wel even wennen worden voor me.
 
Wie gaan er eigenlijk allemaal een kijkje nemen zondag de 18e? Dan weet ik of het de moeite waard is om ook te komen :p

Lyd, tof dat je weer gaat rijden ;)
 
Back
Top