Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

Ik ben het wel met Alex eens. Ik bedoelde mijn stuk ook niet om de SOBW af te zeiken ofzo, feit is dat er zonder SOBW geen SBO zou zijn geweest. En ik heb ook echt wel een goede tijd bij de SOBW gehad, ookal was dat maar 2 jaartjes. Maar er is imo niets mis met het geven van kritiek, of we nou hoog of laag springen. SBO heeft het beter voor elkaar, je merkt gewoon aan alles dat de organisatie er alles aan doet om zich aan te passen aan de rijders, bij de SOBW was dit de laatste 2 jaar andersom. Misschien al wel langer...maar dat heb ik nooit meegemaakt.

Als we allemaal maar niet vergeten dat de SOBW ons allemaal bijelkaar heeft gebracht, en een fantastische sport hebben ' geintroduceert '. Erg jammer dat de organisatie niet met zijn tijd is meegegaan. En ik hoop echt heel hard dat de SOBW blijft bestaan voor de expi- , formule- , sport- , en SM-klasse. Zelf denk ik (net als vele anderen) dat ze de scooters kwijt zijn geraakt, door eigen fout, maar misschien is dit juist wel goed voor de SOBW...
 
Ik ben het wel met Alex eens. Ik bedoelde mijn stuk ook niet om de SOBW af te zeiken ofzo, feit is dat er zonder SOBW geen SBO zou zijn geweest. En ik heb ook echt wel een goede tijd bij de SOBW gehad, ookal was dat maar 2 jaartjes. Maar er is imo niets mis met het geven van kritiek, of we nou hoog of laag springen. SBO heeft het beter voor elkaar, je merkt gewoon aan alles dat de organisatie er alles aan doet om zich aan te passen aan de rijders, bij de SOBW was dit de laatste 2 jaar andersom. Misschien al wel langer...maar dat heb ik nooit meegemaakt.

Als we allemaal maar niet vergeten dat de SOBW ons allemaal bijelkaar heeft gebracht, en een fantastische sport hebben ' geintroduceert '. Erg jammer dat de organisatie niet met zijn tijd is meegegaan. En ik hoop echt heel hard dat de SOBW blijft bestaan voor de expi- , formule- , sport- , en SM-klasse. Zelf denk ik (net als vele anderen) dat ze de scooters kwijt zijn geraakt, door eigen fout, maar misschien is dit juist wel goed voor de SOBW...


ja amen :) maar, zonder de scooter kunnen ze denk ik, niet rondkomen om het zo maar te zeggen, als je dus elke wedstrijd minimaal 20/25 inschrijvingen mis als er geen scooters meer zijn, std en top missen ze dus een hele hoop inkomen lijkt mij,,, en dan is het denk ik tog zon beetje einde sobw. ik vind het iig wel jmmr wnt zoals je zei zonder sobw geen sbo, had ik nooit geraced :X
 
ik wil niet zeuren hoor, maar doe t lekker toch ;)
iedereen zit hier te vertellen wat er allemaal goed of fout ik aan de verschillende organisaties. als je dit als rijder nou allemaal op papier zet en naar de juiste persoon binnen de betreffende organisatie stuurt. kan met de 'klachten' iets gedaan worden. als de mensen niet weten wat er mis is of waar er een verbeterpunt is, kunnen ze niks. ik denk tenslotte dat de rijders zelf heel goed weten waar er binnen een organisatie verbeterd moet worden.
ik denk ook dat de mensen van de verschillende organisaties heel veel werk hebben met het voorbereiden van de races en dat ze het wel heel fijn vinden als ze gewezen worden op de verbeterpunten.
dus: help de mensen van de organisaties. wees dus wat meer open in het geven van feedback! (dus niet alleen op het forum zetten, maar er ook iets mee doen)

dit is geen kritiek, maar ik wil juist dat het racen bij de verschillende organisaties verbeterd wordt! dan kunnen we allemaal gewoon lekker verder gaan met onze hobby.
 
Op het einde van het eerste seizoen zijn enquete papieren op de laatste wedstrijd van Amsterdam uitgegeven bij de sbo waar iedereen pos./neg. ervaringen kon melden (anoniem of niet)
 
als je de reply van lydia en die van inne begrijpt dan kon je daar uit opmaken dat wij het eens zijn met lydia.
er komt vanuit de rijders na wat er onderling besproken wordt weinig van bij de organisatie.


en idd hou er over op dus ga dan zelf ook geen kansloze opmerkingen plaatsen als je zelf maar half begrijpt wat je zegt.

beetje jammer dit weer....
 
Ik kan me eerlijk gezegd niet voor stellen dat ze bij de sobw niet weten wat er aan de hand is!! Ze zullen zelf ook weten dat bepaalde dingen niet kunnen!!! en toch doen ze het!!

Voor de rest wil ik alleen maar zeggen beetje concurentie is nooit verkeerd!!
 
oke iedereen heeft nu eigenlijk wel zijn mening erover kunnen geven nu.
zijn er nog wel mensen die zich inschrijven voor de sobw
zo ja welke klassen
en of water /luch gekoeld


en weet iemand of je pak vol leer moet zijn?
aangezien ik een pak heb met wat stukken ''stof'' erin (van dat elastische)

grtzzz jeroen
 
Last edited:
oke iedereen heeft nu eigenlijk wel zijn mening erover kunnen geven nu.
zijn er nog wel mensen die zich inschrijven voor de sobw
zo ja welke klassen
en of water /luch gekoeld


en weet iemand of je pak vol leer moet zijn?
aangezien ik een pak heb met wat stukken ''stof'' erin (van dat elastische)

grtzzz jeroen


Zolang het een goedgekeurd motorpak is, is dat geen probleem. Volledig leer is bovendien niet zo beweeglijk...

Ik heb me voor stdd ac ingeschreven...
 
Back
Top