Het Grote SOBW slapgeouwehoer Topic

Status
Not open for further replies.
Ik ga vooral.....


eeehm....

Kijken, en een beetje ondersteunen.. (minder dan dit jaar). Pronk heeft nu weer een team, dus is minder afhankelijk van mij als vervoer & mentale steun *kuch*.

Ik werk eigenlijk elke zaterdagnacht, dus kom op makkelijke race's gewoon langs voor de lol, het plezier, en de gezelligheid..

Eehm... aangezien ik het over zondag heb, kunnen jullie dus opmaken dat ook ik niet meer vaak bij de SOBW-races aanwezig ben,.....
 
weet ik, net scooter verkocht en en gaat er nog 1 de deur uit....en sprinten word met et stage 6 hok dusja...

Waarom zou je ook nog gaan sprinten? En dan vooral met de stage 6 machine?
Ik zou toch willen dat m'n race machine een stuk anders staat als een sprint machine.
 
Ik ga vooral.....


eeehm....

Kijken, en een beetje ondersteunen.. (minder dan dit jaar). Pronk heeft nu weer een team, dus is minder afhankelijk van mij als vervoer & mentale steun *kuch*.

Ik werk eigenlijk elke zaterdagnacht, dus kom op makkelijke race's gewoon langs voor de lol, het plezier, en de gezelligheid..

Eehm... aangezien ik het over zondag heb, kunnen jullie dus opmaken dat ook ik niet meer vaak bij de SOBW-races aanwezig ben,.....


Ik geloof er geen reet van, je gaat gewoon elke race mee. Je moet...zeg je werk @ discotheek maar gewoon op GVD :D
 
Gezellig!

Ik zal ook niet meer bij de sobw te zien zijn. Wie weet nog een leuk baantje meepikken maar denk het niet.
 
Ik zal alleen nog op de hele grote banen rijden. En ik ben bang dat ik iig niet meer in de Nerdelandse wedstrijden mee zal rijden op een scooter. R6 blaffen is vele malen leuker ;)
 
is er ook zo iets als een soort vereneging zoals sbo en sobw maar dan voor 125, 250, r6 enzovoorts waar je je vrij kan inschrijven ? altijd al afgevraagd.
 
Hallo ik ben jeroen ben 18 jaar en wil niet aankomend jaar maar in 2008 met de sobw standaard scooter klasse mee gaan rijden.
nu heb ik een paar vragen weet niet of dat hier thuis hoort
maar de vragen zijn:
-ik wil met een puch zip gaan rijden, een oud model is dit af te raden of?
anders wil ik een typhoon gaan kopen wat is jullie mening hierover
-ik heb een motorpak die 2 delig is mag dat?
-blijft de standaardscooter klasse nog wel bestaan?
-zo ja blijft deze ook luchtgekoeld of?
en misschien hebben mensen nog tips?
geef me ffe pb'tje aub of laat het hier weten

alvast bedankt

groetjes jeroen
 
Hallo ik ben jeroen ben 18 jaar en wil niet aankomend jaar maar in 2008 met de sobw standaard scooter klasse mee gaan rijden.
nu heb ik een paar vragen weet niet of dat hier thuis hoort
maar de vragen zijn:
-ik wil met een puch zip gaan rijden, een oud model is dit af te raden of?
anders wil ik een typhoon gaan kopen wat is jullie mening hierover

Zip is de meest gebruikte scooter in de racerij in nederland, alleen is het verstandig om er een enkelzijdige voorvork in te zetten omdat daar beter vering oplossingen voor zijn

-ik heb een motorpak die 2 delig is mag dat?

Nee dit mag niet dit is vorig jaar veranderd

-blijft de standaardscooter klasse nog wel bestaan?

dat weet niemand dat is aan de SOBW

-zo ja blijft deze ook luchtgekoeld of?

Je mag aankomend jaar ook al met waterkoeling rijden

en misschien hebben mensen nog tips?

Ga bij de SBO rijden :p

geef me ffe pb'tje aub of laat het hier weten

alvast bedankt

groetjes jeroen


voor meer info kun je kijken op www.sobw.nl
daar staan ook de regelementen en meer info

of je kijkt even op www.scootertuning.net/sbo.php voor info over de SBO

:)
 
Hallo ik ben jeroen ben 18 jaar en wil niet aankomend jaar maar in 2008 met de sobw standaard scooter klasse mee gaan rijden.
nu heb ik een paar vragen weet niet of dat hier thuis hoort
maar de vragen zijn:
-ik wil met een puch zip gaan rijden, een oud model is dit af te raden of?
anders wil ik een typhoon gaan kopen wat is jullie mening hierover
-ik heb een motorpak die 2 delig is mag dat?
-blijft de standaardscooter klasse nog wel bestaan?
-zo ja blijft deze ook luchtgekoeld of?
en misschien hebben mensen nog tips?
geef me ffe pb'tje aub of laat het hier weten

alvast bedankt

groetjes jeroen

Ik denk dat er volgend jaar nog wel wat mensen in de standaard klasse rijden, zij het veel minder dan vorig jaar... Ik zit er iig sterk over te denken me morgen weer in te schrijven.

Een tweedelig pak mocht vorig jaar (mits eendelig gemaakt) nog steeds, ik weet alleen niet zeker of dat dit jaar ook nog geldt, hiervoor zou je voor de zekerheid even een mailtje naar de sobw moeten doen.

Tip? Ga watergekoeld rijden als dat nog een optie is, is veel betrouwbaarder als je nog weinig ervaring hebt en is makkelijker om mee te werken. Bovendien heb je dan bij een eventuele overstap naar topklasse/sbo al een lc blok met rad ed.
 
Ik denk dat er volgend jaar nog wel wat mensen in de standaard klasse rijden, zij het veel minder dan vorig jaar... Ik zit er iig sterk over te denken me morgen weer in te schrijven.
kun je mooi kampioen worden steven:rolleyes:




met 15 man op de baan..........
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top