Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

nee ant heb je niet in het regelement gelezen dat je maar 2 liter brandstof mag hebben voor de wedstrijd. dus hij doelt op die 4 takt ;)
 
nee ant heb je niet in het regelement gelezen dat je maar 2 liter brandstof mag hebben voor de wedstrijd. dus hij doelt op die 4 takt ;)

Dan mag er die spiegel ook wel af, zo kan je niemand achter je houden.8P

Ik ben wel nieuwsgierig of er verassingen zijn op de baan met de scooters.
 
Net ff wezen kijken, weer viel mee, wel veel wind, af en toe wat druppels. ff met Edwin Kil staan ouwehoeren en wat trainingen gekeken.
 
1 std scooter was waarschijnlijk Johan Vos met een ac , en 1 was waarschijnlijk Cristiaan de Koning , en 1 steven fokkens met ac?

en?

mja , mischien morgen nog wel 1 meer ofzo :p


was er ook nog iemand met een tzr?
 
Nog één in de standaard was De lijster.

Voor de top waren er:

Edwin Kil
Ikzelf
Lydje
en nog 2 onbekenden voor mij. Eentje met een yamaha Jog en één met een oud type zip SP.

En Dani was er ook en heeft foto's :P

Ps: morgen ben ik er niet bij vanwege het slechte weer.
 
ik en mike gaan ook niet rijden denk ik moest teveel doen, vandaag op 020 paar schivers gemaakt, stuuruitslag naar de gal kappen weer beschadigd warmloper door de demper die in me koelkap is geboord en ik gewoon verder gereden ben:P zag niks verkeerds toen ik er weer op ging alleen een kwartier later begon die minder te lopen en toen ben ik er maar af gegaan.....

en in de regen rijden heb ik ook niet zon zin in :P kom miss wel ff kijken
 
nou net terug vanuit het koude valkenswaard enigste wat ik nog weet is edwin kil 1 vond verder niets interresant dus heb verder nergens opgelet
 
std. klasse

1. johan vos (phantom)
2. dennis de lijster
3.

topscoot

1. edwin kill
2. ken ik niet (jog rr)
3. niels lingeman (zip sp oud type)

nummer 2 en 3 zou ook best andersom kunnen zijn

expi

1. rene kerselaar
2. adrie den bekker
3. gert bakker

Verder was het een gezellig dagje alleen een beetje nat en koud.
 
Back
Top