Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

"Bernie" oftewel de broer van Ert heeft nog een foto´tje gemaakt:

Volgens mij had hij het óf koud, óf hij had gezopen. De foto was in ieder geval niet zo strak:

vw.jpg
 
hoi ik heb misschien nog een noob vraag maar toch vraag ik hem even.
mag je bij de sobw. onder je zip alleen een piaggio kort carter hebben of maakt het niet uit als er een blok met lang carter op zit?
aangezien ik misschien nog een reserve blok wil maken, en nog een lang cartersetje van piagio heb liggen

mvg jeroen van liere
 
enkel gehomologeerde onderdelen..

als een zip niet met een lang blok geleverd is, mag het niet dus.. Daarnaast: Het stuurt voor geen ene pepernoot :D
 
Nieuwsbericht: 2 races in Brakel op 2e paasdag

Beste Coureurs,

Graag willen we jullie zoveel mogelijk rijtijd bieden. Omdat we gebonden zijn aan de vergunningtijden die afgegeven zijn per circuit hebben we de beschikking over een bepaald aantal uren per wedstrijddag. Om deze uren zo gunstig mogelijk in te delen hebben we klassen samengevoegd, gebaseerd op rondetijden.
Zo kunnen we op een wedstrijddag 2 races houden van een half uur, inclusief op- en afrijden. Dus 25 minuten werkelijke rijtijd per race. In Brakel op 2e paasdag gaan we hiermee van start. Ook de rijdervertegenwoordigers hebben hun akkoord gegeven aan meer rijtijd. Per race wordt de normale puntentelling aangehouden. In artikel 17 en 18 van het wedstrijdreglement vind je alle relevante informatie.
Het tijdschema voor Brakel vind je onder "komende wedstrijd" hier op deze site.


Tot ziens in Brakel

Namens rijdervertegenwoordigers en bestuur



Dunlop St.Scooter lucht- en watergekoeld groep 1
Super Motard groep 1
Sport lucht- en watergekoeld groep 2
Yamaha TZR50cup groep 2
Formule groep 3
Dunlop Topscooter groep 3
Kicxstart Expi groep 4



ik vind het maar een beetje raar....
 
Hele vreemde beslissing ja, eerst weer teruggaan naar 1 manche en dan toch maar weer twee doen. En dan nog eens van een half uur ook.

Zal vast leuk zijn om 2x een half uur lang met 3 scooters op de baan te rijden :rolleyes:
 
Nieuwsbericht: 2 races in Brakel op 2e paasdag

blablabla



Dunlop St.Scooter lucht- en watergekoeld groep 1
Super Motard groep 1
Sport lucht- en watergekoeld groep 2
Yamaha TZR50cup groep 2
Formule groep 3
Dunlop Topscooter groep 3
Kicxstart Expi groep 4





ik vind het maar een beetje raar....


staat die nummers voor aantal deelnemers? hahaha
 
Tsja wat zullen we er van zeggen... Een kat in het nauw maakt rare sprongen...?

Aan de andere kant, waarom direct zo negatief allemaal? Met 5/6 scooters op de baan is geen gezicht natuurlijk en zo is er toch weer wat extra competitie bij. Ik vind het eerlijk gezegd wel grappig om te proberen wat supermotards op de kortere baantjes achter me te houden...

Bovendien hoor ik altijd iedereen zeggen dat de sbo zoveel beter is (o.a.) omdat er meer rijtijd is, dat gaat nu natuurlijk niet meer helemaal op.

Als je zo de afweging maakt tussen 1 wedstrijd met een grote kans dat je bijna heel de tijd alleen rijd en 2 wedstrijden waarbij je mss nog wat te doen hebt denk ik dat ze niet eens zo'n hele gekke beslissing hebben gemaakt.

Meer fun voor hetzelfde geld, en eerlijk is eerlijk, een kampioenschap is nu toch niet zo veel waard, kun je er beter het beste van maken...

Blijft alleen een vreemd verhaal dat blijkbaar niet alle rijdersvertegenwoordigers er van op de hoogte zijn...
 
Back
Top