Het grote SOBW Slapgeouwehoertopic #2

Er stond trouwens zaterdag zo'n oude kerel foto's te maken. Hij zei dat-ie ze op internet zou zetten en had schijnbaar ook briefjes hangen met het adres.

Weet iemand dit toevallig?
 
ik heb helaas niet gereden. hoop 9 april wel!
waren er nog veel mensen in de scooterklassen of viel dit zwaar tegen?
en heeft toevallig niemand nog een velgensetje voor een zip liggen ( het type die de meeste onder hun zip racer hebben liggen)

groetjes jeroen
 
dat zijn er dus niet veel...
ik heb me ingeschreven bij standaard lucht.
ik hoop dat er toch wat meerdere deelnemers bij de volgende races komen, anders is een plek in de top 10 wel heel makkelijk verdiend:P

groetjessss
 
dat zijn er dus niet veel...
ik heb me ingeschreven bij standaard lucht.
ik hoop dat er toch wat meerdere deelnemers bij de volgende races komen, anders is een plek in de top 10 wel heel makkelijk verdiend:P

groetjessss


ik denk niet dat je meer als deze deelnemers zal zien dit jaar. of 1 of 2 maar echt meer niet
 
dat zijn er dus niet veel...
ik heb me ingeschreven bij standaard lucht.
ik hoop dat er toch wat meerdere deelnemers bij de volgende races komen, anders is een plek in de top 10 wel heel makkelijk verdiend:P

groetjessss

Tot nu toe:
(Stdd lucht)
-Dennis de lijster
-phantom (johan vos?)
-2 x jps (ik ben heel slecht in namen...)
-ik...
-jij...

dus zoieso 6 man luchtkoeling...

Stdd water
-phantom

tot nu toe 1 waterkoeler dus...

Mja top 10 zit er wel in denk ik :*
 
Sjah..

Ik zou er persoonlijk niet 'echt' vrolijk van worden, als je met z'n 6'en op de baan rijd.. Na 5 minuten sjeezen rijd iedereen op zichzelf en is er met niemand een battle aan te gaan...toch?
 
ik heb helaas niet gereden. hoop 9 april wel!
waren er nog veel mensen in de scooterklassen of viel dit zwaar tegen?
en heeft toevallig niemand nog een velgensetje voor een zip liggen ( het type die de meeste onder hun zip racer hebben liggen)

groetjes jeroen

Je hebt in principe maar 1 setje met dunlops nodig, met iets anders mag je toch niet rijden...

Als je ze zoekt voor een sp 2000 hou er dan ook even rekening mee dat je ook een oud type subframe nodig hebt om het achterwiel in het midden te houden...
Voorwiel daarvan kun je volgens mij gewoon gebruiken, is dezelfde maat als een oud type voorvelg voor zover ik weet. Je hebt vooral een smallere achtervelg nodig, maar die zijn vrij eenvoudig te vinden omdat die ook op een gewone zip zitten.
 
Sjah..

Ik zou er persoonlijk niet 'echt' vrolijk van worden, als je met z'n 6'en op de baan rijd.. Na 5 minuten sjeezen rijd iedereen op zichzelf en is er met niemand een battle aan te gaan...toch?

Er hoeft maar 1 iemand van hetzelfde niveau mee te rijden om toch leuk te kunnen 'battelen'...

Maar ik moet wel toegeven dat dat ook wel enigszins de reden was waarom ik niet alles op alles heb gezet om vóór zondag weer een nieuwe pijp onder mijn broemert te engineeren...

Maar goed, als iemand voor 9 april even een mooi zonnetje besteld bij 0800-paulusma dan ben ik er dan zeker weer bij :)
 
pfff ga dan een paar keer per jaar een dag trainen dan rij je tenminste nog veel. je kan mij niet vertellen dat het spannend is als er 6 man in je klasse zitten
 
het waren idd wel wat weinig rijders, maar ik vond het geweldig!
ik heb het super naar mijn zin gehad met mijn 3 monteurs en ik vond het helemaal geweldig op de 70! Ik zal zeker nog vaker gaan rijden dit jaar. ik laat alleen de 'mickey-mouse' banen lekker vallen. voor mij dit jaar alleen nog de 'straten-circuits'.
 
Back
Top