Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
Vind zelf de stickers ook niet echt mooi. Eens kijken of die er fatsoenlijk afkunnen.

Velgen zijn idd niet de mooiste meer :P

Zadelhoes had ik nog, was icm andere kappenset, maar die set was gesneuveld.

Gebruik hem nu veel minder vaak dan eerst, en ik heb eigenlijk ook geen zin om er mee bezig te gaan etc.

Toyo rox :P

206608081_5_4BN5.jpeg

Hij is weer in mijn bezit :W. Ga hem weer precies zo op bouwen, maar dan nog beter afwerken en wat chroom delen er op nog. Z kappen doe ik dit keer wit.

Maar momenteel ligt die nog ziellig in puin uit elkaar op de zolder bij mijn vader. Frame moet ff gelast worden maar moet daar een geschikt iemand voor vinden die dat super precies kan doen.

Word een bling bling scootertje dus :)

Weet niet of het hier thuishoort, maar ik zoek een paar leuke stickers voor op de achterkap van m'n Aprilia SR (oud model) heeft iemand daar een leuk ideetje voor?
Zal dan ook een keer een foto posten van mijn barrel :)

Die toyo was altijd al keil!

@Mafs,ideetjes genoeg maar of jij van paarden stickers houdt, of een paar sesamstraat stickers

Haha, nee even serieus :)
Ben het wel met je eens dat die Rox uber geil is, dat dan wel weer.

Maar normale stickers.. niet My Little Pony en alles :D

En plaats hier ff je sr
Aangezien de mijne wel heel extreem verbeund was volgens jou:+
Niet dat ik zeg dat het niet zo is

Last edited:
Komen morgen wel even foto'tjes. Moet nog het een en ander aan gespoten worden, dus zal de kappen er allemaal even op doen ;)

gisteren inde de late avond een beetje pech gehad. kwam een a3tje traag een straat uit. dus ik rem af naar zoon 20km/pu, kon niet goed zien door zen geblindeerde raampjes, maar dacht dat ie me gezien had...(hij reed ook zo traag dat ik echt dacht dat hij me zag) niet dus :) hij heeft me geschaaft en heel me rechter achterkant is losgekomen en vooraan hangt alles nu los, gelukkig wel recht kunnen blijven, heb zelf geen schrammetje.
men achterkap is wel helemaal stuk nu. :/ word dus zoeken naar een nieuwe ofzo, heb er nog niet echt naar kunne kijken. die audi had enkel wat rooie plekken op zen radiator. gelukkig is het enkel dat. (als je niet recht kan blijven heb je veel meer meestal)
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/DSC00190.jpg[/ir]
[ir]http://i702.photobucket.com/albums/ww22/janvn_photo/DSC00191.jpg[/ir]

ja ik weet het :) je kon amper door zen wagen kijken en had men remmen al bijna helemaal ingenepen. denk dat dat me gered heeft, anders had ie me waarschijnlijk gewoon omver gerampt. die kerel was naar een bord aan het kijken zei die. alles netjes en vriendelijk ingevuld en elkaar de hand geschud. is zelfs geen politie bij moeten komen. (wat normaal is als er alleen materiële schade is uiteraard)

tja melf als ik door had gereden had die me waarschijnlijk niet geraakt. ;) ik stop tegenwoordig altijd als een auto me gaat kruisen tot ik zie dat de persoon inde auto me ziet. deze keer was ik niet zeker en dan krijg je dit dus. :) kan er wel een beetje om lachen, voor het zelfde geld had ik weer iets gebroken als het met een iets hogere snelheid was gebeurd. zo zie je maar dat als je niet zeker van iets bent je idd beter kunt stoppen. :)

Nu hopen dat je beetje redelijk bedrag terugkrijgt. Al betwijfel ik dat, aangezien het niet echt een nieuwe scooter is.
Inderdaad zonde, vond het een nette scooter. :)

Oh ja, foto's komen wat later als het weer een beetje meewerkt, regent hier op het moment..

ja ik weet het :) je kon amper door zen wagen kijken en had men remmen al bijna helemaal ingenepen. denk dat dat me gered heeft, anders had ie me waarschijnlijk gewoon omver gerampt. die kerel was naar een bord aan het kijken zei die. alles netjes en vriendelijk ingevuld en elkaar de hand geschud. is zelfs geen politie bij moeten komen. (wat normaal is als er alleen materiële schade is uiteraard)

tja melf als ik door had gereden had die me waarschijnlijk niet geraakt. ;) ik stop tegenwoordig altijd als een auto me gaat kruisen tot ik zie dat de persoon inde auto me ziet. deze keer was ik niet zeker en dan krijg je dit dus. :) kan er wel een beetje om lachen, voor het zelfde geld had ik weer iets gebroken als het met een iets hogere snelheid was gebeurd. zo zie je maar dat als je niet zeker van iets bent je idd beter kunt stoppen. :)

voorkomen is beter dan genezen :P

ik zou wel even oppassen met geen politie erbij halen , als die kerel gemeen wil doen kan ie je verneuken , ik heb het al vaker meegemaakt..

als de politie erbij is geweest weet je zeker dat alles wat er is verklaard op de juiste papieren staan en dus later niet mee geknoeid kan worden.

heeft die vent geen bekeuring gehad dan voor te donkere ramen?

nope, eigenlijk valt de schade redelijk mee enkel achterkap wat gescheurd en voorkap terug met tirerips vastzetten, achterkap valt wel te vinden.
heb wel geluk gehad dat ik een oog aan men frame heb voor kettingslot door te steken. anders had men uitlaat ook een dreun gekregen.

ik had hem wel gezegt hoor dat hij er politie mocht bijhalen. maar ik en hij wouden er denk ik gewoon zo snel mogelijk vanaf zijn, het was al laat dusjah

hier in Belgie zijn ze trouwens niet echt slim.:W de straat waar ik door reed stond een bord dat ik op een voorrangsweg reed maar daar stond gewoon een appelboom voor.:+

Status
Not open for further replies.
Back