Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
Ik ga dan wel weer behoorlijk offtopic, maar jouw posts komen over alsof je IQ hetzelfde is als je schoenmaat. Door mannetjes zoals jij stijgen nou de verzekeringspremies.

*weer offtopic"

het zal je nog verbazen, hoe laag mn IQ wel niet is!
verder, WAT een bullshit kraam jij uit zeg...

ik heb nog geen ongeluk gehad * klopt alweer af* en dat blijft ook zo, want ik rij niet als een debiel over de weg! de verzekerings premies gaan omhoog door mensen die denken dat het stoer is om wheelys te doen op de openbare weg, als het druk is... zo een ben ik er niet! maar als jij denkt dat jij mij kan beoordelen aan de hand van een paar posts heb je het mooi mis... Anders zou jij wel een hele speciale gave hebben... moet je iets mee gaan doen, aangezien metselaar niet zoveel verdiend!
 
Waarom niet iets meer betalen voor een 2000? Is een stuk mooier imo:)

Daar zijn verschillende redenen voor:

*Ik vind een 98 uiteindelijk fijner om te rijden als een 2000. De hoogte van het zadel vind ik gunstiger en de wielbasis is iets korter wat de scooter op het circuit net wat wendbaarder maakt.

*Uiterlijk ga je niet harder van, het frame van een 2000 is wat dat betreft beroerd, als je em een keer plat legt zijn meteen de voetenplank steunen aan barrels. Ik ben er nu zo vaak op gevallen dat ze gewoon wel eens helemaal afgebroken zijn. Ook nadat we ze helemaal doorgelast hadden en 3x zo dik gemaakt hadden dmv stalen strippen. Het mocht allemaal niet baten.

*Dan het laatste punt. Dat BEROERDE plastic. Het kost allemaal niet veel, maar het is ook niks. De onderkuipen zijn altijd al krom uit de mal, de beenschilden sluiten nooit fatsoenlijk aan. Als je 1x op je plaat ligt vliegen de stukken van je voetenplank en onderkuip je om de oren.
 
Last edited:
*weer offtopic"

het zal je nog verbazen, hoe laag mn IQ wel niet is!
verder, WAT een bullshit kraam jij uit zeg...

ik heb nog geen ongeluk gehad * klopt alweer af* en dat blijft ook zo, want ik rij niet als een debiel over de weg! de verzekerings premies gaan omhoog door mensen die denken dat het stoer is om wheelys te doen op de openbare weg, als het druk is... zo een ben ik er niet! maar als jij denkt dat jij mij kan beoordelen aan de hand van een paar posts heb je het mooi mis... Anders zou jij wel een hele speciale gave hebben... moet je iets mee gaan doen, aangezien metselaar niet zoveel verdiend!

:D Mensen die zonder remmen en licht en te hard rijden kennen hun verantwoordelijkheden niet. Helaas ben je nog iets te jong schat ik om dat te beseffen. En ja ik kan uit posts heel goed beoordelen watvoor iemand je bent. Oja, en ik heb een gave idd, daar heb ik mijn beroep van gemaakt. En dat is iig geen metselaar :D Nou jij weer knul..
 
:D Mensen die zonder remmen en licht en te hard rijden kennen hun verantwoordelijkheden niet. Helaas ben je nog iets te jong schat ik om dat te beseffen. En ja ik kan uit posts heel goed beoordelen watvoor iemand je bent. Oja, en ik heb een gave idd, daar heb ik mijn beroep van gemaakt. En dat is iig geen metselaar :D Nou jij weer knul..

Blijkbaar heb je niet goed gelezen, ik reed zonder voorrem, wat geen probleem is bij een lange weg zonder zijstraten :) de achterrem remt prima maar die heb ik niet eens nodig gehad en idd ik reed zonder licht, maar het was middag en de zon scheen dus fel, waarom zou ik daarom geen verantwoordelijkheid hebben? en over te hard rijden, hard rijden is niet gevaarlijk, mits het is op wegen/delen waar er weinig factoren zijn die het gevaarlijk kunnen maken.
 
Als jullie nou allebij is gewoon je muil houden?
Dan laat je hem lekker stunten zonder licht, en ga jij je gave ergens anders beoefenen.

Post gewoon een foto van een scooter, of reageer op een scooter.
Anders gewoon lekker je kop houden.

:*

Edit: Ben natuurlijk wel een beetje grof volgens Martyn. ;)
 
Last edited:
Daar zijn verschillende redenen voor:

*Ik vind een 98 uiteindelijk fijner om te rijden als een 2000. De hoogte van het zadel vind ik gunstiger en de wielbasis is iets korter wat de scooter op het circuit net wat wendbaarder maakt.

*Uiterlijk ga je niet harder van, het frame van een 2000 is wat dat betreft beroerd, als je em een keer plat legt zijn meteen de voetenplank steunen aan barrels. Ik ben er nu zo vaak op gevallen dat ze gewoon wel eens helemaal afgebroken zijn. Ook nadat we ze helemaal doorgelast hadden en 3x zo dik gemaakt hadden dmv stalen strippen. Het mocht allemaal niet baten.

*Dan het laatste punt. Dat BEROERDE plastic. Het kost allemaal niet veel, maar het is ook niks. De onderkuipen zijn altijd al krom uit de mal, de beenschilden sluiten nooit fatsoenlijk aan. Als je 1x op je plaat ligt vliegen de stukken van je voetenplank en onderkuip je om de oren.

Overdrijven is ook een vak. Ik rij na 3 jaar b.v. nog steeds met dezelfde voorkap.
 
Ja, maar hij heeft betreft je onderkuip en voetenplank en motorschermfront wel gelijk.
Dingen sluiten voor geen kut.
Na 1 val is het allemaal verbogen. (soms zelfs al van fabriek af aan)

EN..

Nou weet ik dat het in de racerij natuurlijk ook geen hol uitmaakt, maar..
Het handschoenenkastje is 50 % van de tijd niet open te krijgen dmv het indrukken van je contactslot.
Helemaal niet als je een keer op die kap valt, dan krijg je hem er gewoon niet meer goed op.
 
WAAROM zie ik altijd zipjes in de racerij is dit de BEste scooter en is er geen andere concurrent ofzo?:P
Ik vond ze niet mooi maar omdat ik nu zoveel zie met mooie kleure combo's gruwlijk setup ect ect.
Waarom nou altijd die zippies?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top