Het grote plaats hier je scooter topic #9

Status
Not open for further replies.
wat wegen ze dan?
En ze zijn toch niet echt mooi?!:X
Want imo komt het dus een beetje lui over van ah goedkoop scooterje a merk licht veel onderdelen voor wenbaar enzow
maar vet/prachtig/stoer vind ik ze niet:D
Maar wie ben ik om daar over te zeiken XD

ik vind ze wel leuk zolang er geen racestuur opstaat. :+ wat is dan het verschil met bv een scooter met bv 12ichs banden? ze zullen toch niet meer dan 80 a 85kg wegen hoor. zoveel zal de lengte wel niet verschillen? neem ik aan, of rijd een scooter met kleinere banden nou zoveel beter? :)

hahaha ik weet ckr dat ik harder rij met mijn 50 met 14 mm als jij met je 70 met 19mm ;)

SNELLER , niet HARDER ;)

dat kan gauw btw , ik moet nu steppen om voorruit te komen :*

en tja , ik heb de eer dat ik zelf mijn blok klaarmaak , jij laat het door HVG doen en vind het dan stoer om daar snel mee te gaan , dat is IMO gewoon een kwestie van geld ,zou ik een blok LATEN klaarmaken door Harm zou ik ook minimaal zo snel gaan ;)

je bent er echt wel iets op voor uit gegaan , maar denk nou niet dat je meteen een top coureur bent oid...

ik had jou wel eens willen zien toen we nog met zo'n 60 man reden , dan reed je hoogstens in de middenmoot mee...

zo vaak valt david helemaal niet .... en ja wat is vallen ??
je kunt een keer in een langzaam bochtje een keer lullig onderuit glijden of je kunt er gewoon keihard afgaan... tis maar net wat je echt vallen noemt...

hoe noem je dit dan ?? :P
dennis en ik :P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Vz-d6kc9Koc"]YouTube- Scooter-Race Lelystad 28 Maart 2010 | Valpartij Dennis de Lijster 114 Km/h[/ame]

david valt uit zichzelf en breekt meteen zijn sleutelbeen , zonder hulp van anderen..

vergeleken bij dat van jou is dat van jou slechts een ongelukje ..

had uiteraard ook anders af kunnen lopen , dat wel..

vind ik idd ook , maar hier zitten ook geen stickers op omdat het geen originele kappen zijn ;)

zo goed als helemaal origineel vind ik de jag versie het mooiste..

mja die heb ik hier al lang niet meer zien rijden. meestal spuiten ze er toch een kleurtje over :s vind idd de jag versie ook het mooist. ook al trouwens een tijdje niet meer in een add zien staan. jammer toch dat de gemiddelde 16 tot 18jarige alles in een nieuw kleurtje willen steken.

Status
Not open for further replies.
Back