Mooi zo, ziet er wel netjes uit maar jij was toch de man van de orginele stuurtjes? Zou ook wel wat lekkerder rijden op een rontonde met een beetje pk's
To do list:
- velgen mettalic zwart coaten
- std benzine tank
- underseat
- achterspatbord
- standaard stuur + stuurkappen
- aim teller in de stuurkappen monteren
- kartfilter in de buddy plaatsen (minder herrie op straat)
- stickers verwijderen
Zijn er al af ^.^ (Had ik ook gezegd bij de picsSpiegels eraf zou ik mee beginnen..
Een paar verbeter punten in mijn ogen voor deze aerox zijn:
- De zwarte 'grill' in de kleur van de binnenkappen
- Andere achterveer
- Chrome zijstandaard
- Velgen andere kleur
De kleur is overigens Lamborghini oranje
Mag ik vragen waarom je juist de BWS houd?
Ik zou toch liever een roxje houden, maar dat is IMO.
Wel vet dat je roxjes opknapt en door verkoopt, zit daar nou ook een redelijke winstmarge op?
Of is het eigenlijk ook voor de do & fun?
Heb namelijk al een tijdje zitten denken om Zipjes op te gaan knappen..
Je moet eens iets proberen ANDERS dan een kappenset kopen en die monteren, bewerk een standaard setje en laat die in een mooi kleurtje spuiten. Krijg je zelf veel meer voldoening van ipv zo'n setje te kopen. Ik weet het die setjes zijn ook netjes maar spuiten is toch veel mooier, qua optie voor kleuren.
Inderdaadaangezien ik zelf geen autospuiter ben ga ik er ook niet de moeite voor nemen wel eens zelf geprobeerd..maar veel moeite en uiteindelijk niet zo'n super mooi resultaat...
Je moet eens iets proberen ANDERS dan een kappenset kopen en die monteren, bewerk een standaard setje en laat die in een mooi kleurtje spuiten. Krijg je zelf veel meer voldoening van ipv zo'n setje te kopen. Ik weet het die setjes zijn ook netjes maar spuiten is toch veel mooier, qua optie voor kleuren.
- Andere achterveer. Doen, wel een olie gedempte.