Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Dus toch in de richting van een Nomad of specialized enduro?

Ik zal me er nog wat meer over gaan inlezen trouwens. ik kijk veel op dirty-pages en mountainbike.nl, zijn er nog andere goede fora waar veel info te vinden is?

/edit

Dit is dus precies wat ik in gedachten heb om te doen, klimmen en afdalen zonder al teveel gekke fratsen :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ChJjGho6KY4"]New Specialized Enduro 08 Bike - YouTube[/ame]

Last edited:
Super fiets, Vass!
Niet zo'n fan van decals op je velgen, maar ik weet de reden. :P

Ik zie 't niet helemaal goed, maar moet er 'eigenlijk' niet nog een kleine spacer onder die topcap?

Vandaag naar pinkpop gefietst met de fixed. Was 75 KM en ging goed :W Alleen toen de heuvels begonnen was het even bikkelen :P

@Vassago Vette bike hoor en moet zeggen dat ik ook op zoek ben naar een setje klassiek ogende banden voor op mijn TCR. Hoe bevallen deze banden? Ik kwam tot nu toe enkel vittoria evo's tegen.

Thanks Paul.

De banden bevallen erg goed, weinig weerstand maar toch veel grip. Daarentegen slijten ze wel iets harder dan een wat goedkopere band maar dat is logisch.

@ Björn,

spacer is niet nodig, lijkt zo door de foto denk ik. Thanks btw.

XTR shifter, voor- en achterderi zijn gekocht voor de Santa Cruz. Nu nog een crank, remmen, cassette en ketting.

Dan is het weer klaar met de pret. :(

ik hoop dat je niet traint met die banden/wielen, want dat zou echt zonde zijn. Ik train zelf met easton circuit wielen met daarop rubino's daar kan je 10.000 km mee maken zonder dat ze verslijten. Ik heb prolite gavia wedstrijd wielen met daarop gp4000s zo kan ik tenminste wat wedstrijden rijden zonder teveel slijtage.

Mannen, hebben jullie nog tips qua voeding? Volgende week mag ik de Alpe op en kan wel extra brandstof gebruiken!:-P

ik hoop dat je niet traint met die banden/wielen, want dat zou echt zonde zijn. Ik train zelf met easton circuit wielen met daarop rubino's daar kan je 10.000 km mee maken zonder dat ze verslijten. Ik heb prolite gavia wedstrijd wielen met daarop gp4000s zo kan ik tenminste wat wedstrijden rijden zonder teveel slijtage.

Ik heb nog een set Neutron Ultra samen met het frame gekocht. Tweedehands maar in prima staat.

Daar zitten Conti's op.

Net een Ultegra cassette en KMC ketting gekocht voor op de Santa Cruz. Ben benieuwd hoe dat bevalt t.o.v. een MTB cassette.

kwam ik tegen op FB.
Ik dacht dat deze foto jullie ook wel kon bekoren :)

461016_311707825558205_181680601894262_842269_1192958876_o.jpg

Status
Not open for further replies.
Back