Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Netjes Robert. Lijkt me ook eens leuk om aan mee te doen. Ga hem van de zomer eens 'hardlopend' doen waarschijnlijk.

Niet echt veel getraind, terwijl ik wel de kans had. Heb namelijk gewoon een tacx heb staan thuus. Maargoed, wel redelijk wat vlak gereden en klimmen monchau klimmen gereden. Dit jaar meer tacxen en dan komt het goed! Hele mooie ervaring, prachtig evenement.

Multiplayer! Die kan tenminste leuke hellingen simuleren.
Genius is topmodel maar wel weer stukkie duurder.

Hebben hier 4 groepen, 1 rijdt 35-40 gemiddeld volgens mij, 2A rond de 35, 2B rond de 30-32 en groep 3 ergens daar onder. Dus je kunt altijd wel ergens mooi meerijden. Daarnaast is het een heel verschil of je achterin de groep hangt of voorin meerijdt natuurlijk :P.. Ging gister even goed stuk op kop met wind vol der op en dan 33 gemiddeld rijden, pff.. Totaal 90km gedaan, 29 gemiddeld met een heel stuk met stoplichten en gedoe

Vaak wel helaas, maar vaak gooit een auto zich er wel ff net voor zodat wielrenners vol moeten remmen. Beetje leven en laten leven zou prettig zijn.

Vaak wel helaas, maar vaak gooit een auto zich er wel ff net voor zodat wielrenners vol moeten remmen. Beetje leven en laten leven zou prettig zijn.

nou ja ik zal me echt nimmer voor die schijtwielrenners aanpassen he.. ik hou zelf van een stukkie fietsen maar de openbare weg is geen oefenbaan dus je hebt je gewoon aan de regels te houden klaar...

Als ik wheelies op een 80 km weg doe met 130 ga ik ook niet automobilisten uitschelden als ze niet aan de kant gaan.

//even iets anders, welke bandendruk zou ik ongeveer in mn singlespied fietsje doen?

nou ja ik zal me echt nimmer voor die schijtwielrenners aanpassen he.. ik hou zelf van een stukkie fietsen maar de openbare weg is geen oefenbaan dus je hebt je gewoon aan de regels te houden klaar...

Wij houden ons altijd gewoon aan de regels..

er zijn ook vast en zeker wel wielrenners die zich WEL kunnen gedragen maar ik zie ook vaak genoeg wielrenners op de weg fietsen waar een fietspad naast ligt.... dat is dus gewoon asociaal en die verdienen het gewoon om omver gereden te worden. Ik MTB/ATB liever. Geen last van het verkeer, veel leuker en een stuk minder gevaarlijk.

doe nou niet zo kortzichtig.. ik zet dr onder dat ik dat vaak zat niet doe maar dan niet als een autistische fietsmeneer ga schreeuwen en boze gebaren ga geven als iemand daar geen rekening mee houdt.

[ame="http://vimeo.com/43954522"]LINE OF SIGHT - Official Trailer on Vimeo[/ame]

Vet.. zolang het maar adrenaline opwekt vind ik het gaaf :7

Wat het met die wielrenners is.. Diegene die in enorme groepen rijden, 20+, die blijven met 2 a 3 mensen naast elkaar rijden. Naderen ze een sluisje, dan pakken ze die gewoon mee. Terwijl zoiets niet mag, zelfs als ik met de auto voorrang heb bij zo'n sluisje en zo'n groepje mongolen (diegene die bij ons in de buurt dan rijden) komt me tegemoed, dan moet ik oppassen dat ik er niet een paar op de motorkap heb liggen..

Voor de rest heb ik er niets op tegen :)

Iemand op een fixed bike die overal voorrang neemt is VET.

Maar een wielrenner die voorrang neemt is een schijtwielrenner die het verdiend om omver gereden te worden?

Status
Not open for further replies.
Back