Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Goede handel de fietsen bizniz. Zet ik even mn MTB op MP. Binnen 36 uur 20 emails, waarvan de eerste 5 in een half uur. 8P

Hallo waar bestellen jullie normaal je fiets spullen??? ik ben opzoek naar een 9 speed shimano derailleur voor een mtb.

Bij sommige pedalen zit er aan de achterzijde in de as nog een imbusaansluiting. Is dit niet het geval, dan heb je een specifieke sleutel nodig inderdaad.

Losdraaien is altijd naar de achterkant toe van de fiets.
Zat geen imbus aan de achterkant bij mij.

Loek ga even langs de lokale fietsenboer. Die draait ze er zo wel even voor je op geef hem 2 euro fooi en voila , bespaar je 13 euro ;)

Het is nou gelukt met een verstelbare steeksleutel. Ook die was eigenlijk net iets te breed dus heb nu een paar mooie krassen op m'n crank staan:X
Maar heb dat ding ook niet gekocht om mooi te zijn, pedalen zitten er in ieder geval op:W
Ben benieuwd hoevaak ik op m'n bek ga de eerste keer:D

Mijn Canyon Ultimate CF SLX
momenteel zitten er nog Racings 5 op als voorjaarswielen, binnenkort komt er een setje Racings 1 onder (versie met grijze spaken)

img5439n.jpg

img5437y.jpg

img5429j.jpg

Nice Kevin!

Zoekt iemand hier nog een basis voor een fixie of een beater?

Ik heb een Motobecane 57 cm CT te koop.

p4pb7950061.jpg

p4pb7950059.jpg

Hoeft niet de hoofdprijs te kosten!

Zag op een ander forum dat je je frame en nog wat onderdelen al voor 80 euro van de hand doet. Zat dus te twijfelen om daarmee een leuk fietsje op te bouwen. Maar heb al gezien dat dat toch nog aardig in de kosten gaat lopen.
En dacht al ergens ooit gelezen te hebben dat je niet in de buurt woonde. maargoed :)

Zag op een ander forum dat je je frame en nog wat onderdelen al voor 80 euro van de hand doet. Zat dus te twijfelen om daarmee een leuk fietsje op te bouwen. Maar heb al gezien dat dat toch nog aardig in de kosten gaat lopen.
En dacht al ergens ooit gelezen te hebben dat je niet in de buurt woonde. maargoed :)

Ah yes, kan misschien nog wel een prijsje maken voor je. Ga er toch niks meer mee doen naar alle waarschijnlijkheid.

Nah, heb toen even op een webshop gekeken wat ik nog allemaal nodig zou hebben en dat gaat toch iets te veel kosten ben ik bang. Heb ook twee linker handen dus wordt sowieso een tijdrovend project wat ik op dit moment niet echt heb helaas.

En ben nog erg tevreden met mijn eigen mtb, kan me niet voorstellen hoeveel plezier je moet hebben op een fiets van €2500 als ik op de mijne, waarvoor ik 10% van die prijs heb betaald, al zoveel lol heb:#

Status
Not open for further replies.
Back