Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Volgens mij worden die niet of nauwelijks gebruikt voor DH..
Evt langere pins in je pedalen schroeven, maar that's it.

New wheels!

p4pb7909484.jpg

p4pb7909478.jpg

p4pb7909476.jpg

p4pb7909480.jpg

p4pb7909479.jpg

p4pb7909481.jpg

Heel netjes weer hoor!

Mijne momenteel:

Gazelle1.jpg

Iemand die nog een goede webshop kent waar de Andel Classic Track Crank te verkrijgen is, of iets vergelijkbaars voor een leuke prijs?

Last edited:
Potverdikke wat een dikke fiets, Peter! De mijne heeft eindelijk eens een ander kleurtje gekregen:

IMG_0535-1.jpg

IMG_0536-1.jpg

Moet wel nog stickers bestellen. Denk dat ik de standaard Visp stickers ga bestellen. Zou niks anders weten wat er bij past.

Last edited:
Ziet er goed uit zo in rood, Thijs! :)
Zou er geen stickers op doen..
Of (nogmaals) iig geen VISP. :P

Peter:
ZENITH/ANDEL CHAINSET RETRO FLUTED TRACK CHAINSET 165 or 170mm crank length, 144mm BCD, with 44T, 46T or 48T 1/8in Chainwheel ** NEW AND UNUSED** £65
http://hilarystone.com/cranksets.html
£6 verzenden.

Ik heb al 2 maanden helemaal geen fiets meer. :(
Alles weer de deur uit gedaan. Wilde wat dingen aanschaffen en vond dat ding toch te duur om zomaar in Utrecht te zetten..
Frame is nog te koop, voor de geïnteresseerden.

Ik wil mijn pedalen van mijn mtb vervangen door spd's, alleen past de steeksleutel net niet tussen het pedaal en de crank. Zijn hier nog andere trucjes voor, of moet ik een pedaalsleutel kopen?
Die heb je wel voor €15 in huis, maar voor die ene keer dat ik hem nodig zal hebben...
(Want tussen een spd pedaal-crank past een steeksleutel makkelijk)

Last edited:
Thijs, mooie fiets! Ik ben benieuwd waar jij je pedalen vandaan hebt?

Het zijn cheap ass pedalen die ik van m'n schoonbroer heb gekregen. Ik heb eerlijk gezegd dus geen flauw idee welke het zijn. Had eerst de oude pedalen van m'n MTB erop die waren ongeveer hetzelfde. De bandjes bij de pedalen heb ik bij Arnoud zijn webshop besteld.

Ik wil mijn pedalen van mijn mtb vervangen door spd's, alleen past de steeksleutel net niet tussen het pedaal en de crank. Zijn hier nog andere trucjes voor, of moet ik een pedaalsleutel kopen?
Die heb je wel voor €15 in huis, maar voor die ene keer dat ik hem nodig zal hebben...
(Want tussen een spd pedaal-crank past een steeksleutel makkelijk)

Bij sommige pedalen zit er aan de achterzijde in de as nog een imbusaansluiting. Is dit niet het geval, dan heb je een specifieke sleutel nodig inderdaad.

Losdraaien is altijd naar de achterkant toe van de fiets.

Loek ga even langs de lokale fietsenboer. Die draait ze er zo wel even voor je op geef hem 2 euro fooi en voila , bespaar je 13 euro ;)

Status
Not open for further replies.
Back