Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #4

Status
Not open for further replies.
Thanks mannen, hij is wel naar wens geworden.

Stuurlint zit er nu ook volledig op en ik heb alles even afgewerkt qua kabels etc. Nu nog even wachten op beter weer :x

Last edited:
Wielen voor de DH bak zijn volgende week klaar als het goed is. De gele wielen gaan er uit, ben erg benieuwd hoe dit gaat staan/rollen en klinken.

Het zal wel passen maar het zal niet goed lopen verwacht ik. De 10speed kransjes zullen smaller zijn dan die van 9 speed lijkt mij. De 9 speed ketting zal breder zijn dan de 10 speed variant.

eerste km's gefietst vanmiddag. kleine 40 om mee te beginnen. Benen zijn nu pap, hoop over een maand of 3 toch wel op een acceptabel niveau te zitten, zodat er ook wat 200+ km klassiekers gereden kunnen worden. Nog ff trainen dus :)

Nieuwe remmen trouwens op de Demo;

p4pb7762859.jpg

p4pb7762875.jpg

p4pb7762863.jpg

Mooi fietsje..

Heb ook een fiets besteld.. gewoon voor woon/werk verkeer en af en toe zo x de bossen in te gaan..
cube attention
Cube-Attention-2012.jpg

Wat zijn fijne/goede fietsbroeken ? Ben net sinds een half jaartje oid weer op de fiets gestapt, maar kreeg al vrij vlug weer last van zadelpijn.

Tegen de tijd dat ik weer terug bij huis kwam (zo'n 50 minuten later) deed het voort echt zeer.. Had makkelijk nog een stuk verder kunnen fietsen maar door de zadelpijn ben ik min of meer genoodzaakt eerder te stoppen.

Mooi fietsje..

Heb ook een fiets besteld.. gewoon voor woon/werk verkeer en af en toe zo x de bossen in te gaan..
cube attention
Cube-Attention-2012.jpg

Oud collega van mij heeft ook zoiets gekocht, deze is er ook in het wit toch?

wel leuk fietsje, zeker i.c.m. fietsplan wel interessant.

Status
Not open for further replies.
Back