moet je er een nieuw binnenventiel in draaien. Gaat hetzelfde als met een scooterband. En ik had je nog gebeld gister maar je neemt weer is niet op
Hoezo gaat ie al weer weg?
Jawel, ik vond het gaaf. Erg leerzaam om daar de eerste werkdag te hebben haha. Ook best veel fixies gezien en dat soort prul. Ik zag zaterdagochtend dat je redelijk laat in de ochtend nog had gepost, dus had je ook niet meer verwacht haha.
EW en Arnoud na 5 jaar weer eens gezien! Ik was trouwens zondag nog een paar x langs gelopen EW maar ik zag je niet staan.
Ik heb trouwens een Brooks zadeltje op de kop getikt voor de Mondial. Eens kijken hoe het staat. Als het niks is, verkoop ik het wel weer.
Jank niet zo, dan had je hem NIET moeten verkopen PUNTAh, flikker op.
Inspiratieloos zwart-wit met die witte kut bandjes, originele lak eraf, goedkope crappy kut onderdelen en een dikke spacer stack.
Standaard verhaal, maar je steekt er veel tijd en moeite in om 'm period-correct te krijgen..
Dan zegt zo'n kerel nog even door te sparen voor een passend crankset en krijg je vervolgens een foto waarop de hele fiets ineens wack is. :L
Z'n pa was vroeger prof ofzo, dus dacht dat 'ie wel een beetje wist van hoe en wat.
Op deze manier had ik 'm wel uit elkaar getrokken en in onderdelen verkocht.
/rant
En Siroj, grotendeels voor fiets van een maatje dan..
En ik heb er (vast wel) wat winst op gemaakt met de verkoop en kan ze dan nu weer goeiekopert terugkrijgen. +pippi+