Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #3

Afgelopen week nieuwe lagers in de Epic gezet, aardig verschil merkbaar.

Tevens nieuwe kettingspanner gekocht voor de KTM, kijken of de ketting nu beter op zijn plaats blijft.

album_large_3945013.jpg

album_large_3945000.jpg

album_large_3945011.jpg

Ik heb Kojaks en SuperMoto. Die Kojaks in 2.0 en die Supermoto in 2.3

Die Supermoto wil ik eventueel wel verkopen maar is eigenlijk echt een strandband. En redelijk breed natuurlijk. :) Zijn zgan.

Kojaks koop ik voor ca. 13 tot 15,- p.s. bij Hopmans in Bergen op Zoom. Maar ik denk niet dat die prijzen elkaar heel erg veel ontlopen. :) Ik heb geen webadres voor je, banden haal ik altijd in de winkel.

Hoe denken jullie over winterbanden voor op de fiets, zoals deze van Conti? Bij mij wordt er dramatisch slecht gestrooid en ik wil wel kunnen fietsen in de winter. Spijkerbanden zijn geen optie omdat die kut fietsen op gestrooide wegdelen.

Ik heb Kojaks en SuperMoto. Die Kojaks in 2.0 en die Supermoto in 2.3

Die Supermoto wil ik eventueel wel verkopen maar is eigenlijk echt een strandband. En redelijk breed natuurlijk. :) Zijn zgan.

Kojaks koop ik voor ca. 13 tot 15,- p.s. bij Hopmans in Bergen op Zoom. Maar ik denk niet dat die prijzen elkaar heel erg veel ontlopen. :) Ik heb geen webadres voor je, banden haal ik altijd in de winkel.

Thanks, ik wil al een tijd over op gewone slicks aangezien ik vaak op steen/asfalt rij. Vorige week heb ik beide noppenbanden lek gereden, dus een goed moment om ze dan maar te vervangen. Alleen hier zijn ze gewoon 24e per stuk. x| (26x1.35)

Dan zou ik als ik jou was niet voor Kojaks gaan gezien de tijd van het jaar. Ik heb op mijn woonwerk fiets een setje Conti's liggen, Cityride uit mijn hoofd in de maat 1.6, daar was ik 26,- voor een set kwijt. Die bevallen mij erg goed en zijn punctureproof. Daarnaast kan je ook nog kijken naar de Sportcontact van Conti, zijn iets duurder maar ook wat breder verkrijgbaar dacht ik.

Ik heb met die Kojaks in de regen gereden en daar vond ik het niet super, mij te glad. Beide Conti modellen hebben een waterafvoer in de band, de Cityride nog een stuk meer dan de Sportcontact. Cityride heeft overigens wel een glad loopvlak maar licht profiel aan de zijkanten.

Wellicht een goede optie. :)

Cityride
conti_cityride_uv.gif

continental_sportcontact.jpg

Ik heb trouwens wel goede ervaringen met deze site, qua prijzen vaak erg interessant.

http://www.rose.nl/producten/techni...mall&count=16&order=topseller#anchor_products

In de zomer komen de Kojaks er weer onder trouwens hoor.

Als je even geduld hebt, ik ga 4 december richting Eindhoven dan rijd ik langs Hopmans in BoZ. Indien interesse kan ik wel een setje aanschaffen en opsturen maar of je er uiteindelijk echt veel goedkoper mee uit bent is de vraag. :)

Ik heb hier nog zo'n setje Sportcontacts liggen met binnenbanden die ik niet meer gebruik aangezien de fiets weg is. Wat de maten zijn daar heb ik echter geen idee van. Zijn amper gebruikt iig.

Back