Het grote mountainbike/bmx/racefiets/omafietstopic #3

Vassago

Fuckin' Poser
I.v.m. behalen 1000 posts vorige topic!


Handige site btw voor het vervangen van de lagers in een frame;

http://www.descent-world.co.uk/forum/index.php?topic=1932.0


Die chutes! :W

Fiets verkocht, zo wegbrengen.

ohh daar wil ik ook aan mee doen!!


Net Pepijn Fabergé van de jeugd van tegenwoordig in het begin :P

we zitten alweer over de 1000 posts!
 
Advertisement - register to remove this

Ik ben trouwens bezig met een Specialized Demo 8 frame. Enkel iets andere kleurstelling bij aankoop. Wordt waarschijnlijk nog wel opnieuw gespoten/airbrush.

demo8.jpg
 
Ik haakte vorig weekend per ongeluk in bij een mtb toertocht (45 en 75km), kwam meer dan prima mee in mn spijkerbroekie :p alleen bleef mn ketting vast slaan onder mn voorbladen :/
 
ik ga volgend jaar ergens denk ik weer streetbikeje opbouwen.. gewoon singlespeed met 26 inch denk ik.. stalen frame.. rustig onderdelen bij elkaar sprokkelen :P
 
Voorderi ff afstellen. :) Waarom ga je in je spijkerbroek fietsen dan?
Klapte onder mn voorblad omhoog, heeft niets met de derri te maken denk. Zaakje is wel versleten maar zat ook maximaal zooi op... fiets vaak met jeans, heb er geen last van en biedt wat bescherming tegen takken/bramen etc. En is niet zo gay, zoals arne zn fiets :*
 
vet frame vass;)

Het is nu niet echt weer om nog even een rondje te doen, miss van het weekend ofzo.

Edit: toch nog even snel een heel klein rondje gedaan. Windje mee ging wel hard, windje tegen viel vies tegen:P
 
Last edited:
Zijn er nog mensen die in 2011 toertochten gaan rijden met de wielrenfiets?

Op mijn agenda staan er al 3 tochten gepland, het zijn niet de minste maar het is wel te doen.

1: Ronde van Vlaanderen
2: Amstel Gold race
3: La Marmotte

Dus binnenkort mijn trainingschema opstellen wat toch wel belangrijk is voor La Marmotte in een goede tijd uit te rijden.
 
Mn broertje rijdt heel veel cyclo's, oa de Marmotte. Staat in het algemene cyclobenelux klassementen tussen plaats 50 en 60, en klassement heren na 1981 op 13 :W
 
Op dat filmpje van SiRoj is die wheelie op 1.41 echt vet, zo langzaam, en hij rijd ook wel aardig achteruit, lijkt me ook wel leuk om te kunnen
 
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Cj6ho1-G6tw&feature=channel"]YouTube - Danny MacAskill - "Way Back Home" - NEW street trials riding short film[/ame]
 
Back
Top