Het *grote kleine klusjes* topic

FF dit topic afgestoft:

Wie weet er (liefst in omg. Rotterdam) een goeie en goedkope straler/coater te zitten? Ik wil 4 stalen velgen laten doen namelijk.

Mijn pa brengt zijn spullen altijd in Oudenbosch. Is wel Industrieel coaten, maar of daar echt verschil in zit weet ik niet?
 
Gaat er meer om of ze particulier klantjes aannemen..

Je kan voor de gein even bellen met ze? Industrieweg heet de straat waarin ze zitten.

Voor de rest zitten hier in de buurt niet veel goedkope. Ik weet dat een gozer voor zn subframe van een mini al een paar honderd euro lichter was :X . Was in Bergschenhoek geloof ik.

Die in Oudenbosch rekent gewoon per m2 coaten ofzo (doet veel plaatwerk)
 
Klopt. Even ter indicatie, voor de Tigra was het 160 euro, 4 velgen stralen & coaten in een buitencoating. Ik heb wel een adresje waar het misschien nog goedkoper kan, maar het is niet echt in de buurt natuurlijk.
 
Het is via een sociale werkplaats, zal wel een wachttijd op zitten, denk ik. Het zit tussen Middelburg en Vlissingen in. In de Stromenwijk zit het. Ik zou het exacte adres + telefoonnummer ff moeten opzoeken voor je. Ben de naam ff kwijt, maar mn dinnetje woont in de Stromenwijk dus ik rijd er regelmatig langs.

Interesse?
 
Ok, ga het ff voor je uitzoeken, weet niet of die prijzen nog hetzelfde zijn hé. Tigra is alweer een poosje geleden, maar ff informeren kan altijd natuurlijk.
 
als je normaal mdf overttekt met poly en plamuur en een laklaag, gaat het dan nog altijd stuk?

of gewoon watervast verlijmd gaan kopen???

(t is 24/7 buiten, pekel etc word het ook aan blootgesteld)
 
Heeft iemand hier weleens ZELF bi-xenon ingebouwd?

Wil op mn aan te schaffen mk2 16v eigenlijk xenon hebben, wil dan van dubbele koplampen naar enkele gaan en bi-xenon in de lampen bouwen.

Xenon zowel in de dimlampen als in de verstralers wordt iets te prijzig :p
 
Back
Top