Het *grote kleine klusjes* topic

Ok eitje....
Tik een paar xr2i/rs side skirts op de kop.
Staat meteen een heel stuk mooier.
Je hebt geen roest rond de tankdop anders zou ik een nieuw schermpje halen.
Maar net wat Sibo zegt, wel ff beetje ontroesten.
 
Dat was ik sowieso van plan inderdaad. Even goed ontroesten en voorzien van een nieuwe laklaag. Maar omdat ik eigenlijk al weet dat dat niet mooi gaat worden was ik opzoek naar zoiets als een wielkastverbreder. Sideskirts zijn dus ook prima. Ik ga op zoek ;) Thanks!
 
Loserhond said:
Dat was ik sowieso van plan inderdaad. Even goed ontroesten en voorzien van een nieuwe laklaag. Maar omdat ik eigenlijk al weet dat dat niet mooi gaat worden was ik opzoek naar zoiets als een wielkastverbreder. Sideskirts zijn dus ook prima. Ik ga op zoek ;) Thanks!

Even met Fert(r)an bewerken. Super spul, is namelijk een soort straal middel.
 
Tuurlijk bestaat dat wel, zal dan een beetje van dat spiegel effect folie worden.

Wss staat zoiets wel in de autostyle catalogus.
 
Als jullie dit lezen zal je wel eerst een half uur naast je stoel liggen te lachen, maar ik kan het beter hier vragen dan bij een garage of een bandencentrale ;)

Kan ik ipv 205/50 R17's ook 205/45 R17's of 205/40 R17's pakken? Ik denk zelf eigenlijk al van niet, omdat logischerwijs je teller dan niet meer zal kloppen? Maar kon het proberen ;)
 
Vind het eigenlijk niet zo lachwekkend :rolleyes:

Maar kan wel, mits die bandenmaat te krijgen is (lijkt me wel)
Teller-afwijking valt ook zat mee hoor, hoogstens 3 tot 5km/h.
 
Komende tijd :
-Kleppen stellen
-Dis. Riem vervangen
-Carburateur schoonmaken
-Nieuwe kist voor de subwoofer maken/kopen
-geluid afstellen
-nieuwe wielkastverbreder linksvoor monteren
-krasjes wegwerken
-sideskirts beter vastzetten

Genoeg te doen dus :)
 
Rooienaar said:
Vind het eigenlijk niet zo lachwekkend :rolleyes:

Maar kan wel, mits die bandenmaat te krijgen is (lijkt me wel)
Teller-afwijking valt ook zat mee hoor, hoogstens 3 tot 5km/h.
Nouja de keuze om voor 45 of 40's te gaan is voor het grootste gedeelte om dat daar meer aanbod in is.. En als mijn teller STANDAARD 10km/h fout aangeeft, of het nu bij 50 (60 op mijn teller), 120 (130 op mijn teller) of bij 170 (180 op mijn teller) is.. Kan dat dan door aanpassing van de banden komen, of zit er dan ergens anders iets niet helemaal correct?

*edit* Dus is ook gelijk mijn vraag, is die 3 tot 5 km/h exponentieel? Of blijft dat constant?
 
Last edited:
Da-vid said:
Komende tijd :
-Kleppen stellen
-Dis. Riem vervangen
-Carburateur schoonmaken
-Nieuwe kist voor de subwoofer maken/kopen
-geluid afstellen
-nieuwe wielkastverbreder linksvoor monteren
-krasjes wegwerken
-sideskirts beter vastzetten

Genoeg te doen dus :)

Hier voeg ik aan toe : remcilinder rechtsachter vervangen :mad:

Gistermiddag door mijn rem gegaan, mja nu moet de remcilinder vervangen worden + de remvoering (naar de klote van de olie)
 
Binnen nu en een maand m'n supertourismo velgen monteren.
Dus nieuwe banden halen.
Spoorverbreders monteren.
Langere draadeinden vanuit de as monteren.
Nieuwe remblokken.
Nieuwe remschijven.
Dus weer lekker druk.
oz2.jpg
 
Van de week mee geweest met een maat van mij een lease bak uit te zoeken.
Oog is op een Ibiza FR gevallen.
Maar haalt een dumpvalve veel uit bij een diesel?
 
van een dumpvalve krijg je echt niet meer vermogen, als je een diesel wat sneller wil laten lopen zou ik niet meer doen dan chippen :)
 
Ik ben van plan om CV met afstandsbediening in me otto te gaan zetten en nu heb ik een leuk setjes gezien bij Conrad....nu de vraag of iemand toevallig dit setje ook heeft en of het aan te raden is? :)

Klikkerdeklik
 
Last edited:
Ik ga even dit topic omhoog trappen. Wie heeft er ervaring met injectors reinigen?

Heb namelijk een storing in mn Manta: de achterste cilinder loopt niet meer, bougies al vervangen, vonk gecheckt, verdelerkap, rotor, ontsteking los gehad en op tijd gezet...nou ja nu ben ik er achter dat t de injector lijkt te zijn op die cilinder.

Dusss vanmiddag de injectoren van de 3e en 4e cilinder van de rail gehaald (zitten per twee op 't inlaatspruitstuk) en de hele boel schoongemaakt, de injectoren ff op 12 volt gezet en getest...leek goed te zijn, maar na montage, geen succes.. Ik heb helaas geen injectoren om te testen...
 
Back
Top