This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ik ben opzoek naar de goede versie van caribean drum.
Ik kan alleen een versie vinden van dj chuckie, maar ik moet een andere versie hebben waar er meer afwisseling is en met andere geluiden erbij. Die van dj chuckie is zeg maar alleen het ritme, klinkt alsnog wel leuk, maar ik wil de complete versie hebben. Dus als iemand mij ermee kan helpen, dat zou relaxed zijn!

Dennis

hey ik wa sin spanje dit jaar daar draaide ze een remix van everlasting love.. maby iemand die weet hoe die heet?

Edit// heb hem gevonde zonder titel

hey, dit is misschien nog al een moeilijke..

ik zoek een oud rock nummer,

tekst weet ik niet, we ongeveer het ritme van de tekst en het aantal lettergrepen

blablabla, blablablabla, blaBLABLABLA, blablablabla! *gitaar* en dat herhaalt zich een paar keer dacht ik.. steeds die tekst met gitaar erachteraan. (dat in hoofdletters wordt een stuk hoger gezongen.)
het nummer is led zeppelin/AC/DC stijl ofzo, met een hoge stem, nogal schreeuwerig

Liedje van i wanna know is there anyone on the floor, ho? can fuck me like a whore...?

staat op hard beat d8 ik.. de laatste iemand die die weet?

edit:/ niet die van felix project.. meer die hardere hardstyle versie

eeej ff een vraag voor degene die 538 luisteren.
ik hoor wel es op de reclame van hun tussedoor een liedje met een chinese stem. en ze zingen iets van what you want *pampidamdam* dat pampidamdam zinge ze niet maar zo klinkt het

wie weet hoe dit liedje heet

*edit* hij was er net en hij is van de reclame van dance department van 538..

Last edited:
Er is (of was op yorin) een reclame op tv voor de serie "the L word", weet iemand hoe dat nummer heet wat daarin gebruikt word? In dit nummer zingen ze (volgens mij in het refrein) "everyday I love you more"
Tnx

RoX-OsTrecHt said:
Hey weet iemand hoe dat Hardcore nummer heet gemixt denk door dj paul met dat middeleeuws gejank bvd

miss there is no heaven :S
ken eigelijk geen middeleeuws gejank in zijn nummers
dit nummer kwam ineens in me op dus tja

Voensj_Runner said:
Er is (of was op yorin) een reclame op tv voor de serie "the L word", weet iemand hoe dat nummer heet wat daarin gebruikt word? In dit nummer zingen ze (volgens mij in het refrein) "everyday I love you more"
Tnx

Dat is dacht ik

"Racoon - love you more"

OK gister ochtens op yorin of 538 was een nummer dat ging over wijfen in salou. van kassa wijfen die naar salou gingen en daar neukte enzo.
iemand een idee?

Ik zoek 2 hardstyle nummers.
Volgens mij waren ze van DJ Zany (1 of andere Remixen van Technoboy:?)

1) ...dance on cocaïne, LSD, XTC...

2) ...Ladies & gentlemen, this is 100% pure columbian cocaïne...

XtremeNRG said:
Ik zoek 2 hardstyle nummers.
Volgens mij waren ze van DJ Zany (1 of andere Remixen van Technoboy:?)

1) ...dance on cocaïne, LSD, XTC...

2) ...Ladies & gentlemen, this is 100% pure columbian cocaïne...

1. Zany - Sky High

2. Zany - Pure

Status
Not open for further replies.