This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Ronnie said:
Beetje moeilijk denk ik maar ff vragen of iemand het weet.

Is een mooi nummer met duits en engels.
Dit komt er in voor:
Ich mag meine augen toe, und dan gibt es gein taboe....

Every time i close my eyes...

Weet iemand hoe dit heet?

wat is de muziekstijl?

Hey gasten, ik ben net terug uit Lloret, en in de discotheken draaiden ze echt een supervet nummer,

In het refrein komt iets van

tu tu tu tu tututu.. tu tu tu tu tututu..
All the ladies (of dj's) in the club.. All the fellows gettin hot.. All the ladies in the club ow oow ow oow..

Het is gewoon een lekker nummer om naar te luisteren, maar kan het niet vinden

Als iemand mij zou kunnen helpen ik heb evt een filmpje waar die op te horen is..

stephanstoffer@hotmail.com..

trance of r&b?

dank je!! Ben trouwens nu op de radio een interview aant geven dat gister is gemaakt op funx fm @ 98.4 in den haag of funx.fm iedereen luisteren dus!Ben degene met de zware stem Pepijn....

Hey heb laatst op 538 un nummer gehoord maar weet de titel niet ik d8 te horen dat het van Racoon Of Recoon ofzo was Love this live ... dat stukje zit vaak in het liedje ... iemand die het weet ?

Aerox/Roy said:
Hey heb laatst op 538 un nummer gehoord maar weet de titel niet ik d8 te horen dat het van Racoon Of Recoon ofzo was Love this live ... dat stukje zit vaak in het liedje ... iemand die het weet ?

racoon - love you more

Weet iemand dat nummer met ik denk een xylofoon er in? Het is meen ik van Franse afkomst, of een Franse artiest... Het klinkt als een vrolijk dance-nummer.

Luc Margeaux - Vallee des Larmes

Last edited:
Ik had laats een liedje gehoort...echt zo'n beach liedje...dit stukje kwam erin voor " You're So Sexy Baby".. werd door een man gezongen dat stukje...en het refrein was zo'n soort gefluit achtig melodietje ( Net zoals ongeveer dat melodietje bij het nummer: CAROLINA MARQUEZ - The Killer's Song).....
Wie kan me helpen?

Last edited:
Ik moet de titel van dat populaire turkse nummer. Ik kan niet uitlegge hoe het gaat behalve i.r.l.. Tis gewoon het turkse nummer van dit moment.

Iemand die het nummer kent met de tekst:

Is there anyone on the floor.. That can make me scream for more.. tu tu tutuutu

De stem is dan een beetje versneld vrouwenstemmetje... Het is een beetje trance-dance achtig nummer..

Status
Not open for further replies.