This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Boy said:
The Masochist - Killing Scum is volgens mij het origineel hoor. Ik weet aardig wat over klassieke muziek, maar een dergelijke compositie ken ik niet.

ik hoorde pas een klasiek ( of iets wat daarop lijkt ) nummer.
dat duidelijk op killing scum leek.

six-o said:
ik hoorde pas een klasiek ( of iets wat daarop lijkt ) nummer.
dat duidelijk op killing scum leek.

Ah, die ken ik niet. Een uitdaging dus 8), ik zal morgen ook wel even gaan zoeken.

Kent er iemand een liedje (house achtig ding, of hoe dat ook mag noemen) waarin een vrouw het refrein euhm, schreeuwt eigenlijk.

Moeilijk om uit te leggen, zit denk ek ook geen tekst bij.

Dub said:
Kent er iemand een liedje (house achtig ding, of hoe dat ook mag noemen) waarin een vrouw het refrein euhm, schreeuwt eigenlijk.

Moeilijk om uit te leggen, zit denk ek ook geen tekst bij.
Jah het is dan ook moeilijk te begrijpen probeer er achter te komen wat voor muziek het precies is en mischien een tekst of deuntje.

Ik heb ondertussen al een titel; even kijken of het dat is

*edit*

Joe T. Vannelli Presents Csilla - Play With The Voice

Ben ook ff de Paul Van Dyk remix aant downloaden, want deze is iets anders.

Last edited:
Ik zoek een reggaeton nummer.. en ik heb een niet al te duidelijke beschrijving.. in het refrein 'zingt' iemand "(la) reaggaetoooon".. that's it. Hoorde 'm een paar x in een club, maar ik weet niet hoe die heet.. wil em erg graag downloaden namelijk.

ik ben op zoek naar een nummer het enige dat ik weet is dat het 50 cent is maar dat weet ik niet zeker maar ze zeggen erin

i'm high all the time ,i smoke that good shit

weet iemand dat ik ken hem namelijk niet

wanksta1 said:
ik ben op zoek naar een nummer het enige dat ik weet is dat het 50 cent is maar dat weet ik niet zeker maar ze zeggen erin

i'm high all the time ,i smoke that good shit

weet iemand dat ik ken hem namelijk niet

50 cent - High All The Time

Status
Not open for further replies.