This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Marcel said:
Wie heeft het nieuwe nummer van Korsakoff al? :X
dus de Thunderdome Anthem 2004 ofzo :???

unleash the beast? van outblast vs korsakoff? ook @ the box..

of bedoel je wat anders?

greetz

Ik weet de titel van een nummer van Milk inc niet meer, in de clip zitten ze wat in een busje en later in een loods met een clown als de politie binnen valt. Weet iemand de titel ook?

mad max said:
Ik weet de titel van een nummer van Milk inc niet meer, in de clip zitten ze wat in een busje en later in een loods met een clown als de politie binnen valt. Weet iemand de titel ook?

Whisper

Ik zoek een nummer, stond op een thunderdome 2003 dacht ik. Werd alleen maar in gelult over geloof en bullshit. Met een flinke beat eronder.

Iemand....?

Dat nummer die je hoort bij die reclame van de nieuwe Citroën C4, met al die kleine chipjes (zeer mooie reclame btw).

Die zoek ik dus al een tijdje.

Ik heb weer een nummer wat ik heb gehoord, en ik weet hoe het heet maar mijn p2p progje kan het niet vinden..

Dr Kucho & Gregor Salto - Can't Stop Playing, als iemand mij zou kunnen toevoegen en het mij zou kunnen mailen oid

stephanstoffer@hotmail.com
thnx!

Ik zoek ook een nummer:
Weet niet precies hoe het gaat, maar is wel vet. Ik beschrijf het even;
gaat zo van: jeeeeeeh jeeeeeeh jeeeeeeh, she'a a ............ for life, ................... ms dynamite ofzoiets. Wordt met een hoog vrouwen stemmetje gezongen.

Status
Not open for further replies.