This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
InsaneMalebrain said:
Fragment uit die clip:

Dope tv, hek ook . maar mijn ares tript, staat nerges meer text du7s er is nix meer te lezen en dat was opeens zo nadat ik em minimalizeerde en nu wat ik ook doe et blijft zo :X

Honda Red Bull said:
en dan heb je niet even de moeite genomen de clip af te kijken om te weten welk nummer het is. Dan hou je ook niet van die kont

Ben ik te ongeduldig voor
En op de volgende zender waren twee chicks aan het worstelen, dus lmfd dat ie daar op bleef

wat net op de box effe iets over ene roger sanchez... hij had echt een meesterlijk vet liedje. wie heeft dit ook gezien en weet misschien hoe die heet ?

wowalt said:
Dope tv, hek ook . maar mijn ares tript, staat nerges meer text du7s er is nix meer te lezen en dat was opeens zo nadat ik em minimalizeerde en nu wat ik ook doe et blijft zo :X

moet je ff dat kladblokje met die v openen

remote panel heet dat

dan eerste tab bovenaan de taal ff wijzigen en dan werkt hij weer

Stealth-EVO50 said:
Die is van Armand van Helden - My my my

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah KIJK!

thnxs j0ew :*

// edit: OOK aan te raden: Armand Van Helden - My My My
Eric Prydz - Call On Me

Last edited:
they don't know what is right, but they do know is right, they just strike, what the fuck...

(of zoiets)

Ken echt niemand dat dan???? :'(

Rulinaw said:
wat net op de box effe iets over ene roger sanchez... hij had echt een meesterlijk vet liedje. wie heeft dit ook gezien en weet misschien hoe die heet ?

Je hebt het toch niet over Another Chance he? :X

2 kan ook zijn: Tha Playah - Who Ya Rocking With

ff een vragie.
Hebben jullie nog wat leuke nummertjes (liefst hardstyle)
Ik zou t nu ff niet weten, en heb die live sets van sensation wel gehoord nu:X

ik zoek zo'n latino achtig deuntje , iets met guajira i love you to much :!

zoek ik ook nog van ome henk (ja ome henk :X) , liedje dat normaal brits is , refrein is alleen maar iets in de stijl van : auuiiiieeeooaaah ah uhuhuaahja , komt stukje van de bus in enzow

Status
Not open for further replies.