This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
zoek ook een nummer:
het gaat zo: 'he got the whole world in his hands'
komt volgens mij uit de film 'conair', maar dit een een meer apres ski versie
weet iemand hoe dit heet?

alvast bedankt

yo kzoek het nummer dat te horen is op net5 als ze de serie charmed aankondigen...
het enige dat ik weet is dat er vette gitaren in zitten

Wie weet hoe dat nummer heet uit de reclame van WNF... is of op discovery of op national geographic... "It's a beautiful day... sun is shining... blablabla no one 's gonna stop us now.. " zoiets vlgns mij..

edit: Xit met mn stomme kop :L ff het vkeerde nummer neer te zetten :|

Kheb um al gevonden... Cat Stevens - Morning has Broken

Last edited:
PvdH said:
Wie weet hoe dat nummer heet uit de reclame van WNF... is of op discovery of op national geographic... "It's a beautiful day... sun is shining... blablabla no one 's gonna stop us now.. " zoiets vlgns mij..

Is van Freddy Mercury Aka Queen het nummer heet Beautifull Day.

Greetz jp.

paul maddoch - reach out.

DIe hoor je op die autosite ze hebben me terug gemaild

Ray B , dj boozywoozy ja , dit nummer is echt bruusk !!
Niet van dat kinderachtige gedoe , maar echt beuQen!

Hoe het het nummer in de Douwe Egberts reclame van die ice capuccino reclame? ( met die meisjes op het strand bij die neger ).

nicks said:
JA OF NIET :|
het lijkt er op maar is het 100 % niet.
luister ze maar eens gelijk achter elkaar.
tonen zijn ook anders.

ik probeer Reach Out" by Paul Maddox feat Niki Mak eens

het is gewoon hetzelfde nummer... prodigy-voodoo people. wat je op showoff imports hoort, is het stukje uit dit nummer wat begint bij 1:46 min. je hoort de basgitaar er nog doorheen enzo, is echt hetzelfde. enkel door de opname klinkt het ietsje anders..

Net weer een nr gehoord die ik niet kan vinden..

Eerst krijg je zo'n vaag stemmetje.. tu tu tututu tu tu ...

Één nacht alleen.. tu tu tu tu één nacht alleen, bla bla bla de stilte om me heen... dus een remix zeg maar...

Als iemand die heeft, of de naam heeft? THNX

gister hoorde ik op me werk een nummer met stukje tekst dat zo ging : keep the fire burning ofzo iets?! hoe heet dit nummer

Is dit niet van: Starko - Een nacht alleen?

En van wie is dat nummer van get the sunshine?

yo heb met spoed nummer nodig! Het gaat om de clip waar een gast gaat rijden met zijn crosser en dan onderuit gaat...Twas iets met drop the presurce ofzo?! help aub

Ultee said:
yo heb met spoed nummer nodig! Het gaat om de clip waar een gast gaat rijden met zijn crosser en dan onderuit gaat...Twas iets met drop the presurce ofzo?! help aub

Mylo - Drop the pressure

Status
Not open for further replies.