This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Zoek een nieuw trance/dance nummer , alleen instrumentaal.. hoorde hem gister weer tijdens 't uitgaan..

Lijkt een beetje op dat nieuwe nummer van Tiesto alleen dan veeeel harder :W

ik hoorde vandaag een nummer op juize en wil weten welke het is maar heb geen flauw idee, het is iets met een beetje kinder stem vrouwe stem en het is beetje amerikaans vin ik

wie het weet mag het zegge

Stephan Pepping said:
ik hoorde vandaag een nummer op juize en wil weten welke het is maar heb geen flauw idee, het is iets met een beetje kinder stem vrouwe stem en het is beetje amerikaans vin ik

wie het weet mag het zegge

je maakt het ons een stuk makkelijker als je zegt hoe die ongeveer gaat

Marcelinho said:
je maakt het ons een stuk makkelijker als je zegt hoe die ongeveer gaat

ik hoorde iets met rumble to the floor en do your thing, er word gerapt door een neger, maar ik hoorde dus nergens een naam, het heeft een beetje weg van toysoldiers van eminem

Ik zoek: trancenummer, veel op slamfm gedraaid laatste weekjes. Je hoort een soort van piano's tussendoor zeg maar en dan gwoon daarna weer een beat.

Iemand die enig idee heeft?

Ook zoek ik nog een lounge/supperclub/cafe del mar nummer; wordt de hele tijd in gezongen; PUT YOUR HANDS UP, PUT YOUR HANDS UP ETC. met een vrolijk melodietje erachter en een constante beat....

Niet for detroit ? weet niet of je die bedoeld anders heb ik niks gezegd

Ja k ben ook op zoek :

Als je nog wel kent dat brake dancen in een garage, oud nummer " i likte that and that's the way is goes, "check this out" kan ff niet meer op de naam komen.

K ben ook ook op zoek naar een vent met een elektrische gitaar, en meen dat zijn album een brug op staat oid.
En ken een klein tekstje zal w.s nergens op lijken maar misschien weet iemand het wel : Loving this, tadadadadadiadam loving this taaaaaaaaatadadada. meen 'k

dank u

mastervanloon said:
Ik zoek: trancenummer, veel op slamfm gedraaid laatste weekjes. Je hoort een soort van piano's tussendoor zeg maar en dan gwoon daarna weer een beat.

Iemand die enig idee heeft?

John Marks - Carnival misschien?

BWsnext said:
De eerste is Run DMC - It's Like That :winner:

2e heb ik egt geen flauw idee wat je ook maar kan bedoelen :X

oja Run Dmc thnx , die zocht ik idd kon ff niet meer @ naam komen dank u

en ja die andere OMG wat een uitleg 8P

Last edited:
Status
Not open for further replies.