This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.
Wanted:

paar jaar geleden was het een zomerhit, met pratende meloenen in de clip geloof ik, die zeiden elke keer tussendoor, venga deejay en vamos deejay

het refrein gaat ong zo :

ringding ding ding diggy ding ding ding a riggy deng deng deng deggy deng deng deng a riggy dong dong dong doggy dong dong dong

haha slaat nergens op maar dat is ongeveer wat ik ervan onthouden heb

dr is vast wel iemand die em weet

weet iemand de maker van een remix/andere versie van sentello? ik hoorde hem gister op funx. In tegenstelling tot alle anderen was deze met een mannenstem ipv die stem van dat vrouwtje.

Zou iemand mischien deze nr.s voor mij kunnen donwloaden? ik krijg ze echt niet gevonden en zijn echt vette nummertjes je kan me even toevoegen op msn: ErikN_DA_Jumpstyle_Lover@hotmail.com

alvast heel erg bedankt voor de gene die even moeite voor mij doet

Lijst:

Lobotomy inc - Ultra LCD
Hollow - The Antidote (TNT Project)
Dj Francois VS Ganon - Orcheal
Bazzy Boy - Welcome To The Real
Dj Yoeri VS Miss LN. - Me And My

was gister op een feest waar promo draaide, toen draaide die een redelijk bekend nummer maar ik weet dus niet hoe die heet :+
Het nummer bevat enkele vocal's, die gaan zo: how can you listen to that music, how can you listen to that trash
iemand?

Laat maar heb em al

D-Passion - What's Going On?

Last edited:

dit is dus niet de bedoeling he het is een hoe heet dit nummer ook alweer, en geen download ff dit of dat voor me topic

Ik ben op zoek naar een reggeaton nummer, waarin een vrouwen stem iets zingt over reggeaton, en daarna komt de beat.
Sorry voor de vage beschrijving, maar kan er niet veel meer van maken
Heb 't nummer al een paar keer gehoord met uitgaan...

Status
Not open for further replies.