Rechtermuisknop > doel opslaan als :SFrankz0r said:en hoe moet ik zien op hoeveel minuten 't nummer zit ? :+
Nylez said:Het nummer op:
24:00 ( zeer tof nummer zoek ik zeer snel )
RRtje said:Hij zit in de Sensation White Megamix van dit jaar, zal volgende week wel uitkomen :W
Nylez said:hehe gisteren avond toevallig nog aangevraagd
luke howard - hi life
Oke mensen ik zoek een aantal nummers uit deze ( http://www.joeysuki.com/downloads/Juni_2006_Club.mp3 ) liveset.
Ps: het is Club
Het nummer op:
08:01 ( de mix dan )
18:00
24:00 ( zeer tof nummer zoek ik zeer snel )
thanks, alleen mooi kloten dat ie niet op bearshare staatHans. said:Zanza Labs - Control The Mind
zraa said:Vandaag was er een Duits nummertje op Veronica FM. Denk dat het tussen 14.00 en 15.00 uur was
Alleen vergeten hoe de artiest heette
d3c3pt0r said:thanks, alleen mooi kloten dat ie niet op bearshare staat
Is goedHans. said:Ik kan em ook nergens krijgen, laat het me ff weten als je em hebt. Ik laat ook ff een PM achter als ik em heb.
Heino said:En ik kan met niet voorstellen dat je die op 24ste minuut niet kent, de enige dag dat ik naar de radio luister(zaterdag's op m'n werk) komt ie elke twee uur wel voorbij.
Nee ik bedoel echt Outwork - Electro. Net ook die "pakito" opgezocht, kon het nummer wel maar wist niet dat het nummer zo heette, maar wat ongeloofelijk kut is dat nummer zeg.Nylez said:Ik denk dat jij dit nummer verwart met pakito
psycho said:Ik zoek een nummer, wat van The Outhere Brothers schijnt te zijn, alleen k weet de titel niet.....
Je hoort in ieder geval heel de tijd:
You Don't Fuck Me, I Don't Fuck You.....
Weet iemand de titel, en eventueel waar k m vandaan kan halen
RobertD said:The Outhere Brothers - I want to fuck you in the Ass ? :winner:
Maybe.. ? aan titel te zien komt het aardig in de richting :#