Rule said:Ik heb er ook 1, beetje lastige ws, omdat er niet echt een duidelijk omschrijving is..
Maar ik zoek dus een nummer.. Het is een beetje in de trend van : Armani & Ghost - Airport en Lift Your Leg Up..
Het heeft een soort van bubbling beat erdoorheen en er komt een soort van poing doorheen
Te horen in discotheek Locomotion in Zoetermeer
Ook nog zit er een lage beat en een hogere beat doorelkaar in het nummer...
Rule said:Ik heb hier een geluidsfragment van het nummer vanuit een discotheek, het is wel redelijk lastig om te horen... maar moet te doen zijn denk ik voor mensen die het een keer gehoord hebben :
Geluidsfragment in .amr
Daniël. said:Guus meeuwis (Brabant), Jan Smit (vrienden voor`t leven), Marco Borsato (leef niet meer voor jouw)..
Zo even wat nummers die ik gisteren hoorde
NewMini said:wat zijn nou van die typische nederlandstalige nummers die je alleen hoort tijdens het uitgaan?
Terrox said:- Starkoo
beta-rider said:Lees die tekst onder dit filmpje, daar staan alle nummers die worden gespeeld. http://www.flabber.nl/archief/016385.php
Big-Jay said:Ergens tussen de reactie staat dit:
1) Binum - Looped
2) Showtek - puta madre
3) ruthless and vorkwerk - wake up call
4) Dj Dark E - tranceballers
5) Tek Soldierz - Work this
Soort muziek is "Jumpstyle"
niemand??Joy_Gemser said:weet iemand van wie dat hardcore/hardstyle lied "tango" is?
Zoeken op astral bracht me aan HikonaJoy_Gemser said:niemand??
Loserhond said:Iemand enig idee hoe dat liedje heet, en van wie het is.
In het refrein/background gaat het zo : "Lada dee lada da, lada dee lada da"
Het word gezongen door een vrouw, het lied is redelijk oldskool geloof ik. Genre r&b/hiphop
Dempster said:http://www.flurl.com/uploaded/onSKOOL_Jumping_22733.html weet iemand dan ook deze nummers of dit nummer?
Loserhond said:Iemand enig idee hoe dat liedje heet, en van wie het is.
In het refrein/background gaat het zo : "Lada dee lada da, lada dee lada da"
Het word gezongen door een vrouw, het lied is redelijk oldskool geloof ik. Genre r&b/hiphop