This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic

Status
Not open for further replies.

Ik heb hier een geluidsfragment van het nummer vanuit een discotheek, het is wel redelijk lastig om te horen... maar moet te doen zijn denk ik voor mensen die het een keer gehoord hebben :

Geluidsfragment in .amr

Guus meeuwis (Brabant), Jan Smit (vrienden voor`t leven), Marco Borsato (leef niet meer voor jouw)..

Zo even wat nummers die ik gisteren hoorde

Rule said:
Ik heb hier een geluidsfragment van het nummer vanuit een discotheek, het is wel redelijk lastig om te horen... maar moet te doen zijn denk ik voor mensen die het een keer gehoord hebben :

Geluidsfragment in .amr

Dus niet, ook al kende ik t zou ik het nog niet herkennen, damn enigste wat je hoort is boemboemboem.

Daniël. said:
Guus meeuwis (Brabant), Jan Smit (vrienden voor`t leven), Marco Borsato (leef niet meer voor jouw)..

Zo even wat nummers die ik gisteren hoorde

bedoel meer van die apres-ski stijl zeg maar

NewMini said:
wat zijn nou van die typische nederlandstalige nummers die je alleen hoort tijdens het uitgaan?

Type in op limewire:

- Starkoo / Apresskihut
- Jan smit

Wat een heerlijke muziek is dat zeg

Iemand enig idee hoe dat liedje heet, en van wie het is.
In het refrein/background gaat het zo : "Lada dee lada da, lada dee lada da"
Het word gezongen door een vrouw, het lied is redelijk oldskool geloof ik. Genre r&b/hiphop

Loserhond said:
Het word gezongen door een vrouw, het lied is redelijk oldskool geloof ik. Genre r&b/hiphop

Gypsy women - Chrystal Waters

Loserhond said:

Ik denk eerder Warren G - Prince Igor

Vraagje...

Zoek een nummer, maar kan het verder nergens vinden zo. Beetje Don Diablo-achtig nummer is het. Tekst gaat iets in de richting van; "Oh yes, you wanna rockin' with the best, oh yes". En dat een aantal keer.
Iemand bitte?

Status
Not open for further replies.