This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote "hoe heet dit nummer?" topic #2

Status
Not open for further replies.
Teriyaki Boyz-Tokyo Drift ?

Neej dit is die niet het is meer en neger achtig nummer. Ik kan niet meer op de naam komen werd gister in de grote beurt gebruikt bij de presentatie en ik ken hem ook van een van de film delen van de fast en the furious.

Neej dit is die niet het is meer en neger achtig nummer. Ik kan niet meer op de naam komen werd gister in de grote beurt gebruikt bij de presentatie en ik ken hem ook van een van de film delen van de fast en the furious.

Jaaa, dat nummer wou ik ik dus ook wel weten, southside boys misschien? iets met ... boys geloof ik
Zat dus ook in NFS underground 1

Last edited:
Lil Jon & the Eastside Boyz - Get Low

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=mv-E8gb3d84"]YouTube - "Get Low" Lil John & The Eastside Boyz[/ame]

Last edited:
Martin ook en vet nummer en ook uit een van de delen the fast en the furious.
Maar deze bedoel ik niet ik zal even het stukje van de grote beurt opzoeken, mischien dat jullie dan meer weten.

Soundtrack Need For Speed Underground:

NFSU - Andy Hunter - The Wonders Of You.mp3
NFSU - Asian Dub Foundation - Fortress Europe.mp3
NFSU - Blindside - Swallow.mp3
NFSU - BT - Kimosabe.mp3
NFSU - Dilated Peoples - Who's Who.mp3
NFSU - Element Eighty - Broken Promises.mp3
NFSU - FC Kahuna - Glitterball.mp3
NFSU - Fluke - Snapshot.mp3
NFSU - Fuel - Quarter.mp3
NFSU - Hotwire - Invisible.mp3
NFSU - Jerk - Sucked In.mp3
NFSU - Junkie XL - Action Radius.mp3
NFSU - Lil Jon & the Eastside Boyz - Get Low.mp3
NFSU - Lostprophets - Ride.mp3
NFSU - Mystikal - Smashing The Gas(Get Faster).mp3
NFSU - Nate Dogg - keep It Coming.mp3
NFSU - Overseer - Doomsday.mp3
NFSU - Overseer - Supermoves.mp3
NFSU - Petey Pablo - Need For Speed.mp3
NFSU - Rancid - Out Of Control.mp3
NFSU - Rob Zombie - Two-Lane Blacktop.mp3
NFSU - Static-X - The Only.mp3
NFSU - Story Of The Year - And The Hero Will
Drown.mp3
NFSU - The Crystal Method - Born Too Slow.mp3
NFSU - TI - 24's.mp3
NFSU - X-ecutioners - Body Rock.mp3

Lil Jon & the Eastside Boyz - Get Low.mp3 Danku

Dan nog een nummer wat ik zaterdag in de kroeg hoorde, jalalalala jalalalala jalalalaa hey halo mijn sexy .......
Vet oud nummer, gigantisch fout maar meot wel weten welke ht nou was. Oud nummer, van 3 meiden toendertijd. Volgens mij zat patty brard er ook in?

Last edited:

Luv - You're the greatest lover

Ik zoek een opposites nummer die ik in mijn playlist had maar op de 1 of andere manier weg is :X

Begin van het nummer:

''weet je waar ik de hele dag naar kan luisteren? the motherfucking Opposites, weet je waarom?....want jullie zijn kkvet''

Dit zegt een meisje.

hardstyle nummer gehoord in een discotheek

een vent verteld een verhaaldje en dan: I live for hardstyle sounds... meer weet ik er niet meer van:+

hellup

Ik ben op zoek naar een hardcore nummer, waarin je een soort opzwepend geluid hoord van race race race race........... en dan in een keer begint ie heel hard te beuken.... tu tu tu tu tu tuuuuuuuu tutututututututu tutututututu tutututututututu tutututututuuuuuuuu ... wie kan mij helpen ik zoek t nummer al heel erg lang ?? x|

Status
Not open for further replies.